mari mencari....

Google
 

Monday, April 27, 2009

quick glance...



just a quick glance je la ye..

hari ni buzy bebeno sampai tak cukup kaki tangan kepala mulut semua nak bergerak nih..

nezha ok tapi malam tadi dia pegi kencing kat toto dia. mujur toto dia kalo toto saya harus kene piat tinga. so letak tepi dulu sebab tak sempat nk hantar pi dobi, malam kangbaru hantar. bagus nezha... syabas!!! amalkan selalu. yahuuu..yahuuuu...grrrrrr...

obek pon buzy, tapi nak kene pegi outstation onshore / offshore le pulak. gila la. benci. carik la keje lain. menyampah. tapi duitnya tak menyampah pulak. apa2 la labu. uuwwaaa... tak suka obek pergi on shore.. darat ni dah takde habis langsong ke koje??? sampai nak kene koje atas laot tu? uwwaaa... benciiiii.... takotttt....

ma cat rumah. wahwahwahhh.... dia tanya saya nak kaler apa untuk bilik. saya jawab nak kuning. dia tanya kuning camne? kuning cair, kuning sederhana or kuning pekat? saya jawab nak kuning kuat macam bas sekolah! hwuahahhaha.. pas tu kene marah dengan ma. bluwekkk...

okla.. sorry kwn2 saya tak sempat nak tulis panjang2 or baca blog korang.

love you obek, love you nezha and love all of you....

2 comments:

~dARlee zURiS~ said...

baca pun automatik jadi laju gak
nape ek???

obek keje kuat sebab nak bagi wife dia goyang kaki je nanti
hehee..

saya said...

zuris : goyang jgn tak goyangg...