mari mencari....

Google
 

Tuesday, April 7, 2009

sakit mata--ketumbit???...



mata kiri saya macam sakit la... macam ada rasa bijik kat dalamnya tu. bukan bijik mata la.. ada la rasa macam ada benda. saya takot ketumbit je la. tapi ketumbit tu camtu ke rasa sakitnya. sejak malam tadi lagi sakitnya ingatkan bangun pagi dah ok tapi makin bengkak lak.

camne ha?? kalo betol ketumbit camne nak bagi hilang? sakit la. rasa bengkak dan tak selesa. kene kelip2 mata selalu. kang orang ingat saya nak main mata lak dengan diaorang. hehehhe...

tapi takde pon intai sapa2 buang air, kahkahkahakhhh... orang kata sebab intai orang buang air la mata kita jadi ketumbit. aoyoyoyo.. takkan intai nezha uk-uk pon ketumbit kot?? mana ada saya intai dia.. saya cek2 je takot dia kayuh kuat sangat kat terlompat keluar uk-uk dia dari besen tu payah.

aduhhh... sakit la. eh, kalo pi klinik dapat mc sebulan eh? hehehehe...

love you obek, love you nezha & love all of you!!!!

3 comments:

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

haaa...ayo.....kucen pun mau skodeng ka....

nURmALa mAZLan said...

wakkk!!!!
akak ngintai sapa mandi nih kak sampai tumbhu ketumbit nih??

~dARlee zURiS~ said...

betul ke ketumbit?
kena operate ar baru ilang
haaaa...tak tau!!

sapelah agaknye mangsa intai kamu tu ye?
=P