mari mencari....

Google
 

Tuesday, May 5, 2009

ada lagi...



hehehhee... saje je nak tunjuk pic masa pegi kuar makan2 tu. pic takde la lawo sangat sebab just pakai hp je camera memang le saya takde. ntah.. macam tak minat je dengan gadget tu. atas tu pic masa senja. lawakan. chewahhh... takde le berseni beno macam yang orang selalu amik tu tapi kira lawo le tu.



ni pic ibu dengan aish. masa tu tenagh dok pujuk mamat tu coz dia mengamok2 nak mandi laut. haiyoo..come on la.. dah le air surut. bolehlak tu cakap kat saya jom la kita balik amik swimming sut dulu pas tu datang balik. chewahh..ko hengat dekat je tempat ni kat belakang rumah je eh?? memangtak makan saman betol mamat tu. jadinya ibu pon turun jugak le ke laut tu dan distract dia dengan tengok anak2 ketam yang bertebaran masa tu. wahhh.. banyak betol. memula tengok dari atas ingatkan daun2 berterbangan kat pasir, sekali datang dekat rupanya anak ketam banyakkkkk... hehehhehe..comel dan menakotkan. comel sebab memang le cute bebeno. bayangkan kecik macam tu lama nak tunggu besar macam yang kita makan tu kan. agaknya dari 10ribu anak ketam cuma 5ribu je yang hidop besar. kebanyakkannya mati sebab kene pukulan ombak deras sangat ke, kene bot ke, kene makan dek binatang lain yang lebih besar ke atau pon kene picit2 dek aish tu. apa taknya, dia pi amik anak tema tu boh dalam cawan cakap nak bawak balik bela. gila laaaa!!!!!!!



ni anak ketam yang saya amik. saya tak le boh dalam cawan just letak atas pasir tu dan amik gambornya. hehhehehe... yg ni dah habis zoom dah ni. dia kecik je. geram2..cute2...
seronok gak ye. tapi kedai yang kitaorang pergi tu dah tak sedap le pulak. dulu sedap sekarang tak sedap. dah tukar tukang masak agaknya. entah la. lenkali nak pi lagi tapi pi try kedai lain pulak. alaa..banyak je kedai kat situ tapi tu la, antara sedap dengan tak sedap je la.
malam tadi saya mimpi hantu tau.. nanti nak cerita. huhuhuhuu...
i love you obek.. (rindu)
i love you nezha.. (degil)
i love all of you.... (rajin2 keje)

5 comments:

nURmALa mAZLan said...

akak mmg x suka letak gambar akak kan? masa kita kahwin aritu pon akak letak smile icon kat muka akak..ekekekek

zh-ena said...

cantik la gambo pemandangan senja nan merah tu

@tune® said...

i love beach
but im not a bitch

Ummibatrisya said...

dah jumpa ke beg kecik yang simpan segala tok nenek kad itu?

tu gambar sapa tu?

ibu = cik saya ke?

saya said...

mala--saya maluuu. hehehe...

ena--lawo kan pemandangan maacam tu. jarang dapat jumpa.

atune--hehehe..ejaan bior kena betol kahkahkahh...

ummi---eeehh..bukannnn...itu pic ibu. bukan pic saya.hehehe...