mari mencari....

Google
 

Monday, May 4, 2009

aduhh..panic!!!!....


alahaiiii... panic sungguh nih..
tadi dok bukak handbag la nak cek duhet le nak pi bayaq hutang. biasa la awal2 bulan kene pi bayaq hutang2 kat bank.
sekali cek punya cek tengok purse kecik isi ic lesen & segala tok nenek kad tu takdeeeeee!!!!!
uuwwaaaa...terus pucat lesi muka. walopon muka ada lah hitam tapi tetap terasa darah berhenti mengalir.
sabar2, jangan panic pikir2 kat mana letak benda tu.. uuwwaaaa...
jangan le petang ni balik ada roadblock ke hapa ke naya je la nanti...
rasa2 kat dalam poket jeans semalam kot. ke kat rumah ke? ntah2 tinggal kat rumah ma? uuwwaaaaa..takotnya!!!!! camne ni????





aarrgghhhh!!!!!!!!!






5 comments:

~dARlee zURiS~ said...

udah..mana pulak peginye
balik krg..doa bnyk2 takde roadblock ye ;)

comey pulak makhluk tu ek
hahaa..

zh-ena said...

rilex2 dulu
pikir plan2
mesti ader kat maner2 tu

saya@ateh said...

kat mana letak 2?
cari leklok yea..

@tune® said...

da jupe lom?

saya said...

dah jumpa dahhhhhhhh...dalam suar jeans. hehehhee....lega alhamdulillah..