mari mencari....

Google
 

Friday, May 8, 2009

fewwittt...dah dapat dahh....




fewwitttt... ehem..ehemmm....


saya dah dapat kad kawen orang tu..hehehe... terkejut makcik pepagi sekali terngok ada je terbentang atas table. hehehhe.. terima kasih kerana sudi hantar kad. haaaaaaaaa..sampai pon. hari tu orang tu punya kad tak sampai le pulak. takpe2.. yang penting semua dah selamat..




kad pon lawo. simple je. saya suka. menarik. chewahhh.. kene puji lelebih mana tau boleh makan nasi tambah nanti. hwuahahhaa....



see..ada tulis nama obek jugakkk.. mujur tak tertulis nama nezha sekali kalo tak harusssss mengangkot mamat kepochi tu jugak nanti.
kepada orang itu... saya doakan semoga perjalanan majlis anti berjalan dengan lancar dan ikatan perkahwinan yang dihajati berkekalan hingga ke akhir hayat. so, mulai sekarang kene la jaga diri.. kene jaga seri pengantin tu. takleh jumpa hari2 tau. hehehehe....
eerrr.. tapi bukan buat kat shah alam ke hari tu cakap? hehehe.. jauh tuu.. insyaallah, jika ada kelapangan akan sampai lah saya ke sana... kalo pon tuan punya diri tak sempat sampai, insyaallah, barangan iringan akan tetap sampai sebagai pengganti diri. insyaallah.....

4 comments:

~dARlee zURiS~ said...

ahakss..sampai dah ek
jenuh oo cari kedai yg nak wat design tu
nasib baik ade
kalu tak...nak wat kad fotostat je ;P
hahaa..boleh2.nak tapau nasi pun takpe.

ingat nak tulis gak nama nezha sekali
tapi sat g jenuh pulak kau nak ngusung si nezha tu.hehee...

haa..kat s.alam tu belah sharil lah beb.
alaa..kl sungkai sejam setengah je.hehee..

nway..thanks 4 ur pray :)

nURmALa mAZLan said...

lor...
naper kita x dapat??
uhuksss

pEts LovEr.. said...

er..tuan umah..toompang lalu yerk.. aku berminat la ngan kucing ko yg cute tuh..wawawaaa comelnyerr..

zh-ena said...

dah dpt kad tu harus la pergi kan :d