mari mencari....

Google
 

Friday, May 15, 2009

sapa terror?...


hehehehe...sapa terror main rubix cube tu? huhuhu...saya dah berkurun2 hidop ni tak pernahnya yang dapat balik semua kaler2 tu. hampeh betol. ntah la. pusing pusing pusing tak gak dapat2. kata orang aa teknik dan tektik dia ye ke? takpe.. kita saja la main2 untuk mengisi masa lapang, at least ada gak paedahnya.

see, nezha pon nak main jugak. hehehe..dia biasa la bukan boleh tengok saya pegang barang ke hapa ke harus nak ambil dari saya. so, bagi la dia main. bukan reti pon. pegi sepak2 pulak jadi macam bola sepak. appa la nezha ni, orang suruh kasi kaler tu jadi 1 balik dia pegi sepak2 lak. lepas sepak2, pegi cium2 then letak tangan atas cube tu. haihh..apsal? tujuannya itu menunjukkan time tu dia la yang punya, orang lain jangan ambik. gila kedekut nezah ni tau. tapi takpe, kejap je dia tu. kang dia lupa boleh amik dah.

malam tadi dinner burger dan rojak buah. hehehe..sedap la dah lama tak makna rojak buah tu. sesambil tu beli dvd gak. cerita ongbak2, wahhhh...best rupanya. mamat tu hensem lak saya tengok. so, sambil makan sambil tengok dvd tu le. sekali dvd hang la.. hampeh betoll potong stim betol. dah le masa tu mamat tu tengah lawan2 ujian gitu. hantu betol. nama pon dvd cerroom, harus le stuck sana stuck sini. padan muka saya. marah punya pasal sanggop ni pi kuar balik malam2 pegi tukar dvd tu. hangkot nezha sekali. hwuahahhaha... dia suka je kuar malam2 tu tengok lampu. gatal. dah tukar balik rumah sambong tengok. wahhhh.. best. apsal malaysia takmo buat filem macam tu haa.. kira lain la sikit dari kebiasaan. malaysia pon ada gak warisan kebudayaan dan pertahanan diri yang boleh ditonjolkan. cuba keluar dari kepompong perfileman bermotifkan cinta barai tu. boring laa.... tak sesia pi kuar memalam tukar dvd tu. cerita best. ending adalah menyedihkan. saya seperti biasa fragile je la bab2 sedih ni harus melalak2 jugak. hehehhee... not bad, not bad at all. korang boleh try test tengok pada sapa yang tak tengok lagi.



harini jumaat. owh... boring.
okla.. malas nakbebel banyak2. harap2 semua orang dapat weekend seperti yang diidam2kan.
love you obek...
love you nezha...
love all of you...

6 comments:

zh-ena said...

klu nezha dpt settle kan cube box tu mmg ena tabik springggg la hehehehe

~dARlee zURiS~ said...

dulu time sekolah rendah retilah main menda alah tu
tp..bila dah besar,terus fail
nape ek?
makin besar makin 'mengong' ek??huhuu...

citer ongbak2 tu memang best lah
ending die tu sedih
tak suka!

nURmALa mAZLan said...

eee...kita x kuasa la nak main benda tu.. tak pernah nyer nak dapat..hampeh tul..

pandai ke nezha tu main tu

Ummibatrisya said...

ummi tahu, tanggalkan satu-satu dan pasangkan ikut warna semula :)

memang ada tekniknya :)

happy weekend :)

@tune® said...

feap main mende alah ni

saya said...

ena--kalo nezha dapat buat cube tu saya pengsan!!!

zuris--ongbak2 menyedihkan..

mala--kene try sampai dapat

ummi--saya memang dah siap2 dgn coloured paper..kalo buat2 tak dapat mmg saya tampal je. hhheee

atune--fedap tapi best..