mari mencari....

Google
 

Friday, July 24, 2009

al-fatihah...


assalamualaikum..

pagi tadi jam 540am, saya mendapat kiriman sms dari sahabat baik saya, M, jika anda masih ingat sahabat saya yang bertugas sebagai guru di johor itu, mengatakan bahawa ibundanya yang tercinta telah pergi mengadap panggilan Ilahi.

saya terpana sebentar tak tau apa yang perlu diucapkan. apapon, saya harap pembaca budiman sekelian sudi sedekahkan bacaan al-fatihah kepada ibunda beliau, Allahyarhamah Maznah Bt. Ahad.

Semoga roh beliau ditempatkan bersama2 orang yang beriman dan sentiasa dicucuri rahmat.

amin, ya rabbal, alamin..

al-fatihah....

3 comments:

nURmALa mAZLan said...

Al-fatihah
semoga roh nya dicucuri rahmat

MOKCIK AZWA said...

Al Fatihah semoga roh Allahyarham dicucuri rahmat hendaknya.

zh-ena said...

al-fatihah
semoga rohnya dicucurih rahmat dr Allah

Amin