mari mencari....

Google
 

Tuesday, July 21, 2009

nezha makan ice-creammmmm...


hehehehe....al-kisahnya... hari dulu semalam (senin kot) saya lepas kuar dengan obek tu balik tapau le ice cream. ate...nak makan2 le sambil tengok tv katanya. seperti biasaaaa... mr.QA/QC kita akan bertindak dengan lebih pantas dari biasa untuk mengcheck samada ice cream tu boleh dimakan ataupon tidak. owhh..cakap je la nak pow ice cream saya buat2 spot cek pulak.
-------
saya makan ice cream tu le..ninja apa ke namanya tu yang baru tu. kat tulisan katanya perisa bubble gum. tu dia... bubble gum boleh dimakan ke? harus tercekik tu kang. anyway..dia macam rasa2 strawbery campur bluberry le. berapa banyak berry da...mujur tak cerry-berry.
-------
sedap jugak. walopon cuma merasa sekerat je kan sebab sekerat lagi nezha udah pow. uwwaaa... so, disebabkan saya pon dah lama tak bh video nezha, kali ni saya boh le video nezha makan ice cream. harap maaf je la ye kalo tergelap ke hapa ke. almaklum..lighting rumah tu sayu2 malap2 stim2 je. hwuahhaha... dicampur lak dengan kehitaman nezha tu. jadi, mana yang nampak je la ye.




video

hehehehhee.... nampak ke tak? kalo nampak bagus...kalo tak nampak bye2 le jawabnya. nanti la kalo saya ada makan ice cream lagi boleh amik video dia lagi.

so cute kan????

5 comments:

~dARlee zURiS~ said...

nampak aiskrim saja leh
hehee...
bglah baskin robin ke
taruk dlm bekas makan dia
mesti lg berselera mamat tu makan
;P

eedany said...

haha...comel meow pun suka makan ice-cream.

:)

Mince4AM said...

makan ais krim boleh menyahkan gastrik! elokla.. tapi jgnla selalu sgt sebab ia tak elok utk gigi

saya said...

zuris--nanti obek pengsan kalo kitaorang pow baskin robin. hehehe...

eedani--kucing moden dia tu..

ahmad--tak.. sebulan sekali je. hehehe..

zh-ena said...

ena rasa ena nampk ice cream jea