mari mencari....

Google
 

Monday, September 28, 2009

d.e.m.a.m...

apa la nasib.

balik dari jalan2 terus kena demam.

kalo demam je takpe lagi.

ni siap dengan cerry berry dan muntah2 bagai.

muntah air takpe lagi, ni muntah belahak habis kuar semua mee udang laksa kuala semua.

tak senonoh betol.

2 hari melepek kat rumah.

nezha pon saya tak layan sebab nak bukak mata pon tak larat.

rasa nak tido je dalam bilik air tu.

sebab every 1/2 jam nak tercerry berry dan muntah.

geram betol.

hari ni terpaksa juga kerja, sebab banyak yang dah menunggu.

entry pasal jalan2 nanti2 la ye.

tak larat betol ni.

love you obek
love you nezha
love all of you

3 comments:

~dARlee zURiS~ said...

dah g klinik belum?
baik g.kang melarat karang susah pulak.
nie terlebih mkn lah tu
hehee...

Mince4AM said...

pil chi kit teck aun

[S]itie [B]Um [B]Um said...

moga cepat sembuh