mari mencari....

Google
 

Monday, October 5, 2009

i love monday. hehehhee....



acha.. kadang2 macam rupa burung hantu, kadang2 macam musang, kadang2 macam muka manusia, kadang2 macam kucing. hehhehehe....apa pon muka aca.. i love you so much.

pagi ni biasa2 je la. kuar rumah lambat mujur tak berapa jem sangat. tapis ampai office lambat sikit la. bior la. lantak sana. now tengah hujan. mmm..tadi dah breakfast kat rumah. takde la heavy, makan cereal je la. jadi la. tapiiii...kena lak share dengan nezha. eee..suka lak dia minum susu tu. jadinya berebut2 le kami berdua share2. hantu betol. takpe2.. sabar je la.

malam tadi kuar pegi dinner dengan obek. hehhehee... pegi jusco cheras. makan banyak. benci aahhhh... makan johnny's, makan tako tao, makan ice cream, makan waffle, makan biskut. uuwwaaaaa.. habis le mok-mok nanti. balik perot jadi tak selesa sebab terlalu banyak makan.

aahhh..takde apa yang menarik nak dikongsi bersama. boringnya minggu ni obek balik kampung. takde geng le saya. pandang dinding je la jawabnya.

apa lagi nak cerita ye? entahla...

i love monday.

i love u obek..
i love u nezha...
i love all of youuuuu...

2 comments:

zh-ena said...

aik pendeknya entry hari isnin..biasanya panjang

saya said...

mood kureng le ena... nanti la kalo ada cerita menarik saya tulis panjang2. hehehhee