mari mencari....

Google
 

Tuesday, November 24, 2009

rambut ke?...

source : http://bored.com/comics/hairinsoup.html





makkkk.... pengsannnn!!!!!!

huwahhahahhaa.... tu la koranggg.. lenkali kalo terjumpa rambut kat dalam makanan kat kedai makan jangan le terus makan. kalo rambut betol takpe lagii...ini... rambut ketiak. hwauhahahha... pengsannnnn!!!!!!

moral of the story : pilih betol2 tempat makan yang benar2 bersih. sekarang pon markah untuk kedai makan dapatkan status kebersihan a, b atau c pon dah dinaikkan. kan ada yang tampal kat dinding kedai tu kan... macam sijil tu kan.. haa..hati2. kadang2 ada gak sijil tu tapi kebersihan tunggang langgang jugak. baik makan kat rumah. tapi kalo beli kat kedai tapi makan kat rumah pon takde maknanya. sama jugekk... jadi, adalah lebih baik masak dan makan kat rumah. sendiri masak sendiri makan. makanya kalo terjumpa rambut ke apa ke dah sah2 rambut korang sendiri kan? hwuahhahahhaa..... alahaii..kembang2 tekak pulekkk...

5 comments:

nURmALa mAZLan said...

Ya Allah...
kalau nampak rambut,jgn harap kita nak teruskan mkn.kembang tekak kita

Ummi batrisya dan damya said...

geli lah pulak :)

Mince4AM said...

hati2 jugak kalau rambut dalam makanan..sebab selain daripada faktor kebersihan ia juga adalah alat SANTAU..eiiii

MOKCIK AZWA said...

Wakaka...huii...terus rasa nak teruwekkk pulak nengok lebatnya bulu ketiak itteww...harharhar

my sis pernah gaduh ngan satu kedai tu sebab dia nampak tukang buat air bancuh air lepas tu rasa dengan sudu pembancuh tu dan masukkan semula sudu ke dalam air dia heheheh

zh-ena said...

ampun geli ena tgk klu yg jatuh tu bulu ketiak hehehehehhehe