mari mencari....

Google
 

Wednesday, December 16, 2009

kenapa tak boleh tidor?...


hellooo....

hari ni saya macam tak berapa larat la. malam tadi lansong tak boleh tido. kejap2 terjaga, kejap2 terjaga. nampaknya penyakit tak boleh tidor tu dah semakin terok. hehehhee... rasanya ada gak terlelap sekejap sebab saya ada mimpi. mimpi pegi rombongan yee..naik bas lagi. gila la. beramai2 lak tu kan. entah le nak pegi mana tapi macam kecoh2 le cari kasut le cari baju nak bawak travel. ngada betol. nezha ok je malam tadi. since saya tak boleh tido, so saya mengulit dia je la sepanjang malam. suka la dia. tu yang dia tido lena beno tu.

semalam balik macam biasa. hujan lebat le pulakkan. takpe la. sampai rumah pukul 7pm. takde mood. obek ajak makan pon saya takmo. so, dia tapaukan saya mekdi. saya cakap taknak mekdi. bosan dah haro2 mekdi. tapi dia still belikan juga yang set nugget tu. so boleh le buat kunyah2. malam tadi pon dah rasa penat sangat. pukul 930pm saya dah masok bilik. mata mengantok y a rabbi tapi tu la.. tak boleh lelap. baru nak lelap terjaga, baru nak lelap terjaga. dengar macam2 la. kuning mengeow la.. bunyik orang menyapu laman le. gila ke apa mana ada orang menyapu laman simen tu dengan penyapu lidi memalam buta?? bukan malam le..pagi buta pukul 2am. hehehhee... hantu le tu kot tolong kemas rumah. bagus betol. kemas bersih2 ye hantuuu... malas le nak layan. lantak le sana.

pagi ni pon dah tentu2 sah bangun awal. pukul 4am dah terkebil2. tapi just golek2 la dengar radio. hehehe..tu la..lenkali kalo tak boleh tido tu diisi le malam dengan bacaan dan solat. ni tak. melempar baring je tu le pasal. tak sedar2 betol manusia ni. hehehhee... anyway.. hari ni breakfast biskut 2 keping dengan air soya 1 kotak. jadi la. la ni mata bengkak. eh..bengkak ke? tengok cermin rasa macam tak bengkak tapi perasaan tu yang bengkak. sebab kurang tidor kan. takpe la.. kot2 malam ni boleh tidor lena.

cerita pasal obek.. semalam petang dia call kata kena sakit mata. wahwahwahhhh.. musim betol la kan sekarang orang sakit mata ni. saya kata kompom ke kene sakit mata? kat mana kenanya? dai kata ye la kot rasa pedih gatal2 mata. wahwawahhh..saya tak pernah kena sakit mata tu, so taktau camne rasanya. saya suruh pegi klinik cepat. at least dapat antibiotik ke apa ke kan. payah kalo dah kena sakit mata tu. lama baru nak elok. tapi malam tadi tengok takde lak merah ke apa ke matanya. entah ke belom lagi ke taktau le pulakkan. harap2 takde la kena penyakit2 ni. tahun ni banyak kali betol obek tu kena sakit2. demam la, sakit kepala la, sakit itu ini. last year takde pulak.

o la..saya berhenti setakat ini dulu. nanti sambong lagi.

neslo tu apa? air apa tu? bagitau sikit....

i love you obek..(always love you)
i love you nezha..(mushi2)
i love al of you..(peace!)

3 comments:

ije said...

neslo = nescafe + milo

aa. sejak cuti duk umah, da lama x makan kat kedai. order neslo ais. uhuu

zh-ena said...

klu ena tak dpt tido ngadap ajer la muka umairah..pastu kiss kiss pipi gebu si kecik tu heheheheheh

neslo - nescafe + milo
nie fov mak ena nie

saya said...

ooo..sedap ke neslo? nanti nak try jugak la... camne ye rasanya.. nescafe campor milo? hehehhe...