mari mencari....

Google
 

Tuesday, January 26, 2010

happy tapi lepas tu...ggrrrr....


hehehhe...comel kan. alalala..siannya dia kepenatan. ni namanya kepenatan selepas membuli budak kecik baru tu. saya bagi dia nama ne'jie. wohoooo.. gelejat bukan main. semalam balik lambat sikit. singgah beli big apple donut. teringin le pulak. beli sampai 12. hambekk.. entah bila la nak habis. tapi malam tadi dah makan 5 bijik. hwuahhahaha...gila gemok le lepas ni. ahh..takkan le kot.
~~
semalam balik je budak kecik tu dah memekak2 menjerit2. saya balik je terus dia datang panjat saya. wahhhhh... nak bermanja rupanya dia. saya ingatkan bila balik semalam dia dah takde. takde means, dah pegi merayap ke, pegi jalan2 ke, orang amik ke. rupanya ada je tercongok tepi tu. geggegege..... kemas2 uk-uk kucing luar, dia tetap le nak bergendong. bergayut yooo kat baju saya. masakkkkk.....lepas tu saya bawak dia masok rumah. apa lagi.. al-ketua murid yang didalam rumah sudah mengamok lorr. hehehhee... mula2 je la. dia dok kaco2 budak kecik tu lama2 dah ok dah. tapi riak2 cemburu tu tetap le menyerlah. saya kemas rumah lebih kurang, biarkan budak2 tu main. tau2 budak kecik dah pegi makan makanan nezha. aduhh..habis la. nezah tak suka share2 bekas makan. naya je kang mesti dia takmo makan lagi kat tempat tu. leceh la budak kecik ni. lepas tu tunjuk kat dia tempat uk-uk pasir tu. kot2 kang dia nak melepas idak le saya seksa. macam paham je kan. dia kais2 pasir tu. so, ok la kot.
~~
so, malam tadi layan tv sambil makan donut sambil layan budak berdua tu main kejar2. wahwahwhahh..penat jugak. malam tu saya tido depan tv. bawak tilam bantal semua. berkubang le kami 3 beranak depan tv. bagus betol. berebut2 le 2 ekor tu nak menempek. untuk adil, sekor kiri sekor kanan. lenguh le tangan menggaru perot memasing. aduhaiiii...
~~
pagi pukul 5am saya terjaga. sebab budak kecik tu menjilat2 kaki saya. pas tu terasa ala2 basah le pulak. ha sudahhh.. bangun tengok betol la sangkaan saya. udah ada seketul kat tilam. geram betol. pokpek2 le pepagi buta tu. udah 1 koje nak membersihkan cadar tu kan. sambil bising marah2 sambil tangan buat keje. layan je la. saya marah budak kecik tu then bawak dia pegi tempat pasir tu. wahh..sampai sana pandai pulak sambung business dia. aje memang nak kena budak ni. dah siap2 semua, saya dah tak boleh tido. mmm..nak buat apa. goreng mihun buat breakfast. nezha still mengantok2 lagi menguap2. ehehhehee... apa la rumah saya tu pepagi buta pukul 5am mesti bising. bagus la tu kan.. bior jiran2 pon bangun awal so anak2 diaorang tak le terlambat pegi sekolah. hehehhee...
~~
jalan jem macam biasa. lambat sikit sampai office, pukul 910am baru sampai. nak buat camne. kuar macam biasa, jalan tu yang jem.



hehehhe..inilah dia ne'jie. taktau le lelaki ke pompuan budak ni. saya dok belek2 macam tak nampak pon bendanya tu. huhuhuh.. ke saya yang tak reti nak tengok. ahh..takpe la. in the mean time, nama penuh ne'jie. nama panggilan, aji. hehehhehe...mulut bising bukan main. mengeow2 jenis tahap suara high pitching punya nih. manja lak tu. nak bergendong je kojenya. ini sudah mendatangkan kemarahan nezhaaaaa..huhuhuhu...


hehhehe.. abaikan la selimut cadar bantal kepam saya tu. hwuahahhaha... sila fokus kepada budak kecik itu saja.
~~
obek sihat walafiat. hehehhee... dia belikan saya baju batik dari kelantan tu. terima je la seadanya. hahhahaha.. dengan telekong yooo.. ni perli ke apa nih??? gggrrrrr.....
~~
ok la.. nanti sambong lagi. nak kene buat proposal. love you!
~~
i love you obek...
i love you nezha...
i love all of you...

3 comments:

~dARlee zURiS~ said...

habislah nezha jeles nanti
dah tak kena manja mamat tu
merajuk nanti

zh-ena said...

comelnya ne'ji tu..nezha tak marah ker ada kucing lain dlm rumah..

maner leeya dpt anak kucing tu..panjang betul la telinga ne'ji tu

saya said...

duris--maunya tak merajuk..tunjuk protes tu...

ena--jumpa bawah pokok