mari mencari....

Google
 

Friday, January 22, 2010

merepek2 je...


hello...
harap semua sihat2 ye hendaknya. saya biasa2 je.. nezha pon sihat walafiat walopon nampak macam kurang sikit nak makan. entah le apa kena mamat tu. ke dia dah makan waktu saya tak nampak. manja bukan main.
~~~
semalam balik macam biasa. jalan tak jem pulak. jem2 biasa tu standard la.. takkan tak jem lansong pulakkan. anyway, balik terus lepak2 kat rumah. rasa macam tak larat sangat. obek call ajak kuar dinner. ye la.. hari ni dia dah nak berangkat kan. huhuhuhu... dinner apa ye malam tadi. owhh..makan nasi dengan daging masak merah, obek makan mihun sup, air laici dengan carrot susu. boleh la telan. tapi tak habis pon. borak2 sampai pukul 1030pm. lepas tu obek pegi koje lagi. so, hari ni lepas jumaat obek pergi la kelantan tu. huhuhuhu... dengan kawan2 koje dia la kan. pegi elok2 ye obek.. selamat pergi selamat balik. amin....
~~~
pagi ni kuar rumah lambat. liat betol badan ni lemau sungguh. pukul 815am baru gerak. dalam hati tawakkal je la if jalan jem sampai opis pukul 10am pon redha je la. sekali tak berapa jem laa. tepat pukul 9am dah sampai. bagus betol.. syukurrr...
~~~
perot lapar tapi takde selera la pulak. esok balik rumah ma awal sikit. sebab nak buat makan2 la pulak. haihhhh... entah le nak beli apa. nanti2 la pikir.
~~~
ok la..takde mood.
~~~
i love you obek..
i love you nezha..
i love all of you...
~~~
sian korang kena baca tulisan merepek ni kan. hahahhaa...

4 comments:

~dARlee zURiS~ said...

segalanya berjalan lancar tuk hari jumaat ye
selamat pergi dan kembali juga obek
:)

afiq said...

hehhe takpe... xde mood tuh.. tuh yang merepek tuh.. hehehhe

zh-ena said...

nezha sama manja mcm umairah la nie :D

saya said...

zuris/afiq/ena--semuanya mood manja2. hehehee..