mari mencari....

Google
 

Wednesday, January 13, 2010

nezha yang nakal...



nezha.. nezha...

apsal nakal sangat ha..

hari tu dah tercabut button H kat lappy..

la ni lagi 4 button udah tercabot lorrr...

3 saya dah pasang balik..lagi 1 tak dapat ditolong..

jadinya button up arrow tu terberlobang je la..

mujur still boleh tekan2..

aduhaii..layankan je la..

marah pon tak guna...

nama pon kanak2..mana le dia tau benda tu kan..

suka beno menggaru2 keyboard tu..

dalam pada membebel2 tu... bila tengok muka dia tu terus tak jadi marah..

amboi...

takpe la.. layankan je...




seperti biasa...

marah sangat kalo kita usik2 lappy dia tu..

lappy harus la menjadi fav port dia..

tetap le nak duduk atas tu..

apa sedap beno ke?

macam peel...

obek macam biasa...

buzy, buzy, buzy...

malam tadi saya macam tak berapa sihat la..

macam nak demam badan panas2 dah..

betol2 flet..

balik2 mandi then terus tido...

makan bisut2 je..

malam pukul 1230am obek call tannya camne keadaan..

as if nak bawak pi klinik le.. takmo la saya..

end up dia datang hantar teh ais..buat minum2 untuk makan ubat.

elok beno le tu makan ubat minum dengan teh ais...

so, pagini bacan still macam tak larat..

tergerak dah ingat nak mc je tapi sayang la..

still awal tahun...

sayang nak mc2 ni...

jadinya pergi keje jugak la..
ok la...
have a nice day ahead!

3 comments:

~dARlee zURiS~ said...

demam rindu nak dating2 ngan obek kot.hehee...

waa..mamat kepohci tu misai udah panjang
trim lah sikit

zh-ena said...

kena beli lappy mainan utk nezha nie mcm umairah hehehhehee

saya said...

zuris/ena--nezha mmg kepochi je selalu