mari mencari....

Google
 

Friday, January 15, 2010

perangai...



itu namanya budak tengah kepochi nak tau apa benda dalam plastik beg...
dalam tu bekal roti saya nak bawak pi koje..
tapi seperti biasa kena ada pemeriksaan qa/qc dulu la kan dari nezha..
layan je la...
cium2, garu2, lama2 dia gigit bawak lari..
geram betol...
semalam balik lambat..
dekat pukul 9pm baru sampai rumah..
alahai..
sian budak busuk tu..
menjerit2 dia..
hehehhee...
malam tadi tak boleh tido..
biasa la..
takpernah yang boleh tido pon..
pukul 2am kot baru terlelap..
bangun biasa la..
530am dah terkebil2..
layan je la...
nezha teman buat keje malam tadi..
baik punya kasi landing atas file...
cheh..
memang dengki tau..
takpe..
sayang punya pasal layan je la..
kalo nampak paper kuar dari printer dia la yang paling suka..
habis dipanjatnya printer..
siap bertenggek atas tu..
obek macam biasa...
buzy..buzy..buzy...
seperti biasa tadah je la telinga..
dengarkanlah luahan masalah ke..
luahan rasa ke..
luahan bebel ke..
obek kalo bebel boleh tahan woo...
kebas telinga dibuatnya..
mak midah call..
minta saya datang kampung..
adahal yang dia nak minta saya tolong kasi settle..
ya allah...
insyaallah...
family tengah bermasalah..
harusla saya membantu mana yang termampu...
so, ahad maybe saya ke rumah mak obek..
tengok apa yang boleh disettlekan...
doakan supaya semua kerjaan kami dipermudahkan..
doa2 dari anda sekelian amat kami hargai...
kisah lain...
saya benci pada orang yang suka nak mendoakan keburukan pada orang lain..
disebabkan dia yang kena musibah..
dia pulak nak mendoakan supaya bior kita jugak kene macam dia...
baghal...
bodoh...
tak boleh tengok orang senang..
dengki lak dia tengok kita gembira2 ni..
nak dicarutkan pepagi jumaat le pulak ni kan..
monyet bodoh!

4 comments:

~dARlee zURiS~ said...

ada lak camtu
dlm dok kena musibah pun leh doa org lain kena gak
apa daa...

afiq said...

erkk sba saya.. nezha nak cek ker nak telan tuh nezha oiii

zh-ena said...

apasal la mcm tu plak..tak baik kan doakan org lain mcm tu

saya said...

zuris/ena--tu la..saya pon pelik la dengan perangai monyet2 yg mcm tu..

afiq--dia nak cek sambil nak makan le tu jwbnya..