mari mencari....

Google
 

Tuesday, January 12, 2010

sakit leher ke tengkuk?...

sakit le pulak leher ni...
ke ni dipanggil tengkuk?
salah tido la kot?
ke salah bantal?
huishh..macam2 istilah le pulak..
yang pastinya sakit bebenor...
dah sapu yoko2 pon ala2 tak berkesan je...
semalam sampai lambat..
jalan jem betol..
ada lori rosak katanya...
benci lah!
berkurun atas jalan tak bergerak..
seperti biasa ada je monyet2 yang tak reti bahasa tak nak ikut peraturan..
potong que la..
masok sana sini la..
betol2 monyet!
ke kita yang jenis ikut peraturan ni yang bodoh?
dia tak ikut peraturan cepat sampai..
kita ikut peraturan lambat sampai..
ke camne tu?
nezha ok..
sangat manja terejal..
malam tadi saya bawak masok si abang dengan ali..
bercekau 3 ekor tu berlari habis tunggang langgang rumah...
biarkan..
kasi chance depa main2...
sampai terjelir2 lidah kepenatan..
hambekkkk....
makan ice cream...
nezha & si abang memang suka..
ali nampaknya kureng suka..
obek ok...
malam tadi pi dinner kejap..
alahai..
bosannya makan kat kedai yang sama je..
menu pon sama je..
malam tadi mimpi obek pulak..
hai..dah jumpa pon termimpi2 jugak..
pelik betol...
semoga hari ni ceria untuk semua orang..

4 comments:

~dARlee zURiS~ said...

leher ngan tengkuk bukan sama ke?
hmm...

biasanya org ckp salah tdo
petua org tua2,nanti jemur bantal tu..pastu ketuk2 kat leher yg skit tu
baik lah nanti.
hehee...try lah

nURmALa mAZLan said...

hahaha~ baru nak cakap cam sama je sakit leher dan tengkuk.. zuris dah cakap pulak

zh-ena said...

klu ena pggl skt tengkuk..salah tido la tu

ena suka la baca entry leeya skang nie
sebab dah lain lg satu mudah nak baca

saya said...

zuris/mala/ena--sakit tengkok ke sakit leher je jawapannya tetap le sama..sakit! heehehe...