mari mencari....

Google
 

Monday, January 11, 2010

weekend yang penat..

macam biasa je...
peok nezha, main2 dengan nezha, lepas tu kepenatan...
balik rumah ma..
panjat pokok jambu turunkan buah, terlalu banyak..
dan potong dahan yang tinggi dah sampai atas bumbung..
takpe..takde lelaki pon pompuan boleh jugak buat keje2 macam tu...
ahad, hantar ma pegi rumah mama nak jenguk opah..
sian opah, makin tak berdaya...
obek sihat.. tapi ada ketumbit pulak...
entah le mengintai siapa...
malam tadi kuar jalan2 dengan obek kejap..
tak pegi dinner pon just tapau burger sebab nak tengok muzik2 final...
keputusan yang bagus...
tapi waktu slot 2 minit setiap jam sebelum final tu..
ramai betol yang bertudung terkinja2 waktu maghrib kat stadium tu...
berbaloi ke...
entah.. sendiri jawab la...

3 comments:

~dARlee zURiS~ said...

hehee..meluat gak nengok sebenarnya
tp,takleh nak kata apa lah kan
hak masing2.
tp..bak kata mr sharil,baik bukak je tudung tu ;P

suka sebab yuna menang juga

Ekien Ashikin said...

hehe..
x semua yg pkai tdung tu elok djadikan cntoh...(even me wearing it)

huhu...
hari tu g the curve tgk wayang..
then ade la couple depan ekien ni.. bdk2 agy kot.. berpeluk cium depan org...pakai tudung tu..
aduuhai.... sakit je mate tgk..
lastly kene sound ngan akak depan diorang..

saya said...

tgk dpn tv je dah..selamattt...