mari mencari....

Google
 

Thursday, February 4, 2010

achumm..achum...tak berapa sihat la...



aduhaii..asyik bersin2 je achumm..achum..achumm tak berhenti2. rasa nak tertanggal dah hidong ni. but stil pegi koje la. kata pekerja harapan negara..mesti rajin2 kan. hwuahahha... takde la..ingat kalo demam tu nak gak mc, tapi tak lak demam, just panas biasa je. tapi tu la selsema.. hidong tersumbat tapi selseme meleleh camne tu???? comel ke? yang tak tahan achum2 tu la.. pening kepala la.

~~~

anyway..takpe la kan. bukan selalu pon kene selsema sakit2 macam ni. redha je la terima. soluble dah sebeban ditelan belom gak surutnya. malam2 tido duduk. hehehe.. kalo baring rasa macam tak boleh bernafas. nak cium2 nezha pon pikir2 jugak. mana tau kot2 berjangkit pulak dah 1 hal. saya selsema makan soluble rm2.50 je... nezha selsema masakkkk purse kopek jawabnya. baik jangan.

~~~

semalam sampai rumah lambat. actually...dari pagi dah lambatttttt. tak tau apsal semalam jalan jem sangat sangat sangat sangat.. bengang sakit hati sakit jantong semua ada la. saya sampai pukul 940am semalam. hambekk..geram betol. sampai2 tengok bos takde.. ingatkan lega le kot orang tu belom sampai rupanya udah sampai, udah keluar le pulak. hantu betol. buat muka selamba je la. hahhahha.. sampai nangis la dalam kereta semalam sebab jem. dah le asyik terbersin2 pening kepala. dugaan betol. balik semalam pon macam tu gak. melekatttt.. pukul 820pm baru sampai rumah. nezha udah menjerit2. mula la saya terkangkang2 nak buka pintu nak ambik barang. huhuhuhu.....

~~~

since badan tak berapa sedap obek belikan dinner semalam. beli sup tulang. sedap le pulak. tapi macam pedas. kenapa zaman sekarang kalo buat sup memang kena pedas ke? setau saya kalo nama sup tu ialah benda yang tak pedas. ke dah salah ke? benci laaa..perlu ke letak cili api dalam kuah sup tu??? kalo sambal dia lain la.. uuwwaaaa..tapi makan jugak la. makan dengan nasi ada le sejemput. jadi la buat alas perot. terima kasih obek sebab belikan sup. malam ni beli lagi ye. hehhehe.. dalam pada marah2 sup pedas tu nak jugak lagi. mengada betol.

~~~

nezha macam biasa. manja. rasa nak cubit2 je dia tu. malam tadi tak berapa larat nak melayan dia la, so sukati dia la nak buat apa pon. saya memang flet malam tadi. lepas makan nasi, makna ubat terus kebabom. tak tengok tv pon. tv memang on je la untuk nezha. bukak je channel kartun habis cerita. aman sikit otak. malam tido memang tak selesa. takpe la.. sekali sekala.

~~~

pagi ni bangun awal dan keluar awal. sebab taknak tersangkut dalam jem macam semalam. mmm..manage to get here at 9am sharp! hehehhee...tung tang tung tang siapkan benda2..macam bertukang le pulak bunyiknya.

~~~

ok. penutup botol air saya hilang. tolong carik. takkan nak terngadah je botol air tu kan. ke nak suruh beli baru???

~~~

tekak perit la. pagi tadi dengar berita kat radio cakap ada lagi kes bunuh bapa kat t'ganu. aduhaii..takotnya. sekarang ni semua main bunuh je. takde dakwa-dakwi lagi dah. agaknya stress yang melampau ke sampai dia bertindak macam tu? takot la.. istighfar la banyak2. kalo ikot hati memang rasa nak bunuh je semua orang tapi mana le bolehkan. entah la..dunia dah akhir zaman.

~~~

ok la..nak keje rajin2 ni bior boleh dapat rumah besor dan lawo dan canggih dan menarik tertarik kebabom macam rumah mokcik tu. ehehehheee....

~~~

i love you obek...

i love you nezha...

i love all of you...

8 comments:

zh-ena said...

semoga cepat sembuh leeya..jgn lupa mkn ubat

apa kata beli botol air baru jea

Misz Pinkie Winkie said...

sanleeya
semoga cepat sembuh n bleh ciom nezha lelama sampai lebam.
kucing kalo selsema memang kopak.
rasa beli kapak lagie murah.
uikss..ada kene mengena ker?
layannnn jerk.
hehhe

TEACHER OF SOMEONE said...

moga cpt sembuh ye..
rajin2 mkn obat ^_^

MOKCIK AZWA said...

mari la kita selsema berjemaah huhuhuhu...

jom gi makan sup kat cah ketin...sodap uolss...

MOKCIK AZWA said...

ekeke...ada iklan percuma pulak..tengkiu..tengkiu...

nURmALa mAZLan said...

cepat sembuh tau kak..gi jumpa doc

saya said...

ena--tq..sama2 doa bior cepat semboh.

ijechan--wahh..lama menghilang diri..bz ke..

mokcik--cah ketin tu kat mana haaaa????? pengsan!

mala--thanks..harap kita semua sihat

saya said...

pinkie--tau takpee... kaitan kapa tu..mm.minyak cap kapak kot? hehehe