mari mencari....

Google
 

Tuesday, February 2, 2010

bila pena bertukar tangan..

huiyoooo..... ni gara2 afiq le ni.. telah meng'tag' saya untuk tulis tangan kiri. katanya if kita right-handed, kene try tulis lef-handed.. and so vice-versa.. afiq..afiq.. kalo tag ni afiq bagi kat saya 10 tahun yang dulu..kompom saya menang... (tapi ni ada pertandingan ke?) sebabbb...masa saya kecik2 saya boleh tulis 2-2 belah tangan. whauahhha..walopon yang kiri tu tak berpa lawo but still akan guna 2-2 tangan kalo tulis buat homework. sebab tau la dulu2 homework banyak... sampai penat letih tangan kanan, so praktis tulis guna tangan kiri juga. sejak ada zaman komputer ni so dah tak pernah guna lagi kiri untuk menulis..until la baca entry afiq ituuuuuuuuu....
~~~
hah!!! nak tengok sangat..hambekkkk....



lawo takkkkkkkkkkk???? sila jawab lawo. hehehe... tengok nama saya ada, nama afiq ada, nama nuneng ada, nama nezha ada... ahhahhha.....
~~~
afiq kata kene tag2 orang lak. alahaiii... sapa je yang baca blog saya ni afiq... ada le 3-4 kerat. jadinya..sapa je yang baca entry ni automatically anda tenagh DI'TAG'!!!! boleh macam tu...
buat je la..saja suka-suki nak tengok..
~~~
ok..that's all...
~~~
baru bukak blog ena.. ena cakap saya teka betol dia pergi bercuti kemana2 iaitu pergi cameron highland! yahuuuuuu.... ada hadiah ke? ena kata ada ole2 dari sana.. ni mesti dapat stroberi 16kg ni.. kompom lah! ;P

5 comments:

afiq said...

saya!! comel ok!

MOKCIK AZWA said...

lawonya tulisan guna tangan kiri ker tu?

minta mahap...mokcik tumpang lalu...

Misz Pinkie Winkie said...

cantiknya tulisan.
hehhe

saya said...

afiq--comel?? saya memang comel je. hwuahahaha...kasi chance ye saya perasan sikit.

mokcik--tulisan tangan kiri le tu sebab sengat2. kalo kana dia jadi bulat2 tegak.

pinkie--perli nampakkkkkk..uwwaaaa..

zh-ena said...

hehehehhehe bkn 16kg jea tapi 1 lori ena belikan utk leeya hehehehhee