mari mencari....

Google
 

Wednesday, April 28, 2010

nezha tak sihat..saya susah hati sangat-sangat-sangat..




nezha tak sihat la.. pagi tadi saya bangun tu patot le senyap sunyi je alam rumah rupanay dia ala2 tak larat gitu. cerry-berry. entah la apa kenanya. tak sempat nak pergi kat besen uk-uk dia dah mencicir kat lantai. aduhaiiii.... sedihnya. mula la dengan saya2 sekali melalak meraung. kejut2 dia tengok macam lemah je, tak larat. bertambah le saya melalak. tak tau kenapa. malam tadi ok je, melompat2. makan biasa. takde bagi makanan yang luar biasa jajan2 ke. dia makan makanan dia je. tu yang mushkil tu. saya ingat nak je cuti tadi tapi tak boleh pulak sebab ada benda. aduhaiii... ingat nak half day la nak bawak dia pi klinik. saya amat susah hati sekarang. badan je kat office, otak pikiran semua kat rumah. nezhaaaaaaa...jangan la sakit2 ni.