mari mencari....

Google
 

Thursday, May 6, 2010

rasa macam dah berkurun tak menulis, walhal baru berapa hari je..


lama betol rasanya tak menulis. kebetulan agak bz sikit. takde mood pon ye jugak. macam2 hal melanda. tahun 2010 ni macam2 betol dugaan. nak buat camne. tak boleh lari. hadap je la. mungkin tak lama lagi blog ni terbiar gitu je. agaknya la. harap2 tak la kan. bukan orang lain, tapia saya sendiri rindu je nak tengok muka nezha terpampang kat dalam ni. hehehhee..gila gatal walhal hari2 pelok cium.
~~
nezha sihat. alhamdulillah. terejal dan nakal makin bertambah2 pulak sekarang ni. sejak baik dari cerry berry last week tu, bukan main dia dapat akal baru je setiap hari. semalam tengok2 kotak cd udah terbalik. aduhhhh..layan je la. nezha, kalo saya tak boleh dapat tengok cd tu lagi sebab calar awak buat, saya cubit momtot awak tau. jaga ye... tu cerita kotak cd. balik2 koje tengok berterabur tengah rumah. sabar.. sabar.. sabar itu separuh dari nama sabariah... hari tu pi panjat pintu gril. nun sampai ke puncak. lepas tu mengeow ketakotan tak reti turun. haaa.. sapa yang susah?? sayaaaa yang susah. kena amik kerusi. panjat ambik dia. sempot wehhh nak panjat ngambik dia. sabarr..sabar lagi... ada lagi lepas makan, entah le camne, dia pon tak perasan kot, bekas air udah terbalik daaa.. dah jadi macam kolam renang lak kat dapor. lepas tu bukan nak pegi depan, pegi pijak2 pulak air tu. ya tuhannnnn... kuatkan imanku. habis 1 dapor berkecah. kena la pulak mop kasi kering2. kalo tak kering nanti bulu2 dia terlekat kat lantai wooo.. sabar.. sabar lagi.... pagi tadi entah apa angin dia. merajuk semacam je. panggil2 takmo datang dekat. chehh..sudah la. jual mahal konon. bye.. nak pegi keje, tinggal la sorang kat rumah. hehehee... baru la terhegeh2 datang. tau takott.... haihh..tu la dia nya penghibur hati saya. i love you nezha.
~~
obek seperti biasa. buzy2 je. puya buzy otak menerawang ke mana ntah. pi dinner, minum2 makan2. dah habis makan borak, then saya terperasan apa ke lain beno rupanya straw obek ni. al-kisahnya member udah guna straw terbalik daa. yang bahagian boleh bengkok2 tu kat bawah. hahahhahha.. memang bantai gelak guling2 la rasanya. boleh dia tak perasan. dia kata patot le rasa macam straw ni macam lembik je boleh melentur, memang la.. sebab bahagian lembut yang boleh bengkok tu kat bawah. aduhhhh.. obek.. obek.. macam peel la. rindu kat obek.
~~
saya dah buat satu keputusan besar. harap2 keputusan saya tu yang terbaik. harap kawan2 doakan kejayaan saya ye. saya ni penakot. wish me all the best.
~~
ok la.. taktau dah nak cakap apa. terima kasih pada sesiapa yang sudi membaca kisah ini. sekian. hahehehehhee....
~~
i love you obek..
i love you nezha..
i love all of you..

4 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

wah...keputusan apa tue?
nampak gaya macam besar sangat..
soal kerjaya ker masa depan..?
hehheh..padahal dua2 perkara yang sama.

ala muchuk nezha..makin nakal yer.??.
nak kena sebat momtot sampai kembang nie..
hhehhehe

azieazah said...

Moga keputusan menyebelahi kebenaran. Eh betul ker apa saya komen ni...

~dARlee zURiS~ said...

kena beli tangga lah.senang nezha belajar turun sendiri kot ;P

hehee...mmglah otak obek merewang tah ke mana lah tu sampai minum pun straw terbalik.

haa...semoga berjaya ye.dan...kasihmu kuterima
;)

saya said...

pinkie/azah/zuris--thank you for the wishes. love all of you!