mari mencari....

Google
 

Tuesday, June 1, 2010

aduhai...rindunya...


hello..
aduhai..rindunya pada kawan2 semua. chewahhh..macam le dah bertahun2 tak menulis kan walhal baru beberapa hari aje. tu la dianya...
~~
so, seperti yang sedia maklum, saya kat tempat kerja baru hari ni. biasa la, 1st day sungguh membosankan tapi tunggu... task untuk 2nd day udah siap sedia gitu. jadinya siap le tak cukup kaki tangan kuku semua nak buat keje esok. doakan yang terbaik. dapat pulak bos yang kurenggg, benci betol. haihh.... sana sini sama je. ceritanya. anyway... masih awal lagi kan nak buat apa2 ulasan, baru sehari. tunggu seminggu, macam2 cerita boleh dengar. tukang gossip opis ni pon boleh tahan. saya baru 1st day pon dah macam2 cerita boleh tau. haihh.... jaga mulut, jaga hati orang. dengan saya senang je, jangan sentuh hal peribadi saya, hal keje saya. kalo buat juga siap la. saya pedulik hapa walopon orang tu badan lebih beso dari saya. hahahahha....
~~~
so, korang rindu kan dengan nezha? sure nihhhhh... saya yang hari2 dok pelok dia pon rindu. tapi sorry la ye pic takde. la ni kat rumah maxis bongokband amatlah terok servicenya, jika diibaratan kalo takde lebih lah elok. ada pon tak membantu lansong. saya nak update ni dari hari ahad lagi. takdapat2. masok kejap, putus. masuk kejap, putus. nak kata saya ni duduk kat hulu hutan seberang sungai 7 hari 7 malam perjalanan baru sampai rumah saya, idak le pulak rasanya. ni betol2 tengah pekan bandar ni rumah ni. wtf la wehhhhh....
~~~
nanti saya upload gambar nezha banyak2 ye. kepada semua yang wish me luck in my new workplace, no word that i can say to you other than thank you very much. please pray all the best for all of us. be nice to everybody, keep the good faith in your life, and i wish all of us will be in a glowing success forever.
~~
obek kene ketumbit. intai sapa le gamaknya. nak kena nihhhhhhhhhhhhh..... hehehhe..sian dia. harap2 cepat sembuh je obek. love you.
~~
ok..nak kene pi tido dah. esok nak bangun awal nak mengadap koje setimbun tu. arghhh..sampai bila kene keje. bila la nak jadi siew lai dok rumah goyang kaki dapat duit juta2. mudah2an..aminnnn....
~~
i love you obek..
i love you nezha..
i love all of you..


4 comments:

Ummi batrisya dan damya said...

kat opis baru tak ada internet connection ke?

hehehehe


kesian, tukar aje ke selekom broadband :)

meowwmania said...

luckkkkkk..............

Misz Pinkie Winkie said...

yuhuuuu.
welcome back.
windu sama nezha dan kamu jugak.
hihihih.
cayang sket budak buchuk itam itue.

saya said...

ummi--ada..tapi tak sempat nak masok mana2..tak cukup tangan kai, lagipon baru lagi kan...kena jaga line woo..hehhee..esok2 dah lama kita hentam le.

meoww---thankss..luck to you too

pinkie--saya pon rindu kat anak2 u.