mari mencari....

Google
 

Friday, July 30, 2010

dah jumaat dah...


hello...
apa khabar? saya tak berapa sedap badan le hari ni. ehehehee...selalu je tak sedap badan. yang sedap tu camne? yg sedap tu time melompat2 cucuk bintang tu baru sedap badan. mwuahahahha....
~~
anyway, hari ni dah jumaat je kawan2. esok sabtu. apa nak buat. nak balik rumah ma, nak try buat kuih bengkang. mauwhahahahaa.... kalo le jadi memang kompom ribut petir petang esok. sabor.. sabor...
~~
semalam balik keje macam biasa. singgah kedai jap ingat nak cari nugget2 ke fries ke nak goreng buat stok kat rumah. beli la wedges tu dengan sotong ring. hantam la.. janji boleh makan di waktu kecemasan dan keboringan. balik, kemas rumah sikit, duduk dah. macam tak larat pulak. goreng wedges tu sikit degan sotong ring sikit. mandi, lepak2 tengok tv sambil makan. tengok sambongan csi tu. owhh.. kira happy ending la episod tu kan. lepas tengok csi tengok numbers. lepas tengok numbers saya dah nezhapon.... tidorrrrrrrr...mamat tu awal2 dah bergolek2 je. bila kejut suruh bangun masok bilik dia buleh bukak mata sekerat pas tu sambong tido balik. sabar je la. bila kejut lagi ekor je yang gerak2 mata tak bukak! eeeeee..geram betol. jawapannya apa? jawapannya nak suruh saya dukung dia la. dia malas nak bangun jalan. aduhduhduhduhh.. ini budakkan.. memang betol2 tau dia ni. jadinya dukung juga la budak tu. kalo wangi takpe.. ni busuk masam. hahahhaha.... malam pukul 1am macam tu dia bangun. ketok2 pintu nak kuar. ahhh.. tak kuasa nak layan. biorkan dia. tapi tak sampai hati la tengok dia. dia ketok2 pintu suruh bukak pas tu diapandang saya. hehehhee.... pandangan yang ala2 simpati gitu. haihhh.. bangun juga buka pintu dan teman ia pi makan. kejap je, pas tu tido lagi.
~~
obek pulak.. kata nak balik semalam tak jadi pulak. tengahari tu beriya2 call cakap dia balik semalam so nak jumpa le malam tadi kononnya. sekali petang dia call, dia kata hujan lebat tak boleh turun. aduhhhh.. hati baru nak bunga2 gembira sekali terbatal le pulak. takpe la. keselamatan tu lebih utama. balik cepat2 pon buat apa. tak suka la kalo kelam kabut, bior tenang2 baru la lapang hati. so dia pesan suruh kejut dia pukul 6am pagi tadi, sebab dia nak gerak pagi2. yo lah tuuuuuuuuuuuuuuu.. saya kejut pukul 6am tadi, tanya dah bangun ke belom. jawabnya ye, ye..dah, dah... saya kata ok la..jangan tido semula. tadi pukul 8am saya call nak tanya dah sampai mana, al-kisahnya baru nak bangun. aduhhhhhh...dia buleh pi tido balik lepas saya call pagi tadi pukul 6am tu. chehhh.. dah agak dah. bila saya tanya kenapa tidor balik, boleh lak dia tanya saya balik kenapa saya tak kejut dia. wehhhh... geram betol. liat betol dia tu kalo nak bangun pagi. dah tu baru le terlompat2 nak cepat2, nak cepat. pagi ni ada meeting kat putrajaya. tak sempat attend le jawabnya tu. bior kan dia. cakap orang degil. haa..biorkan.
~~
office? ahhhh.. malas nak cakap. membosankan.
~~
ok la. tu je la nak cerita. selamat hari jumaat. have a nice weekend.
~~
i love you obek..(miss u)
i love you nezha..(jangan sepah rumah please)
i love all of you..(have a nice weekend)

3 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

germa betol tengok budak gemok tue.
rasa nak picittt jerk dia buat cucur.
hhehhe

meowwmania said...

nezha gud boy yer...len kali purak-purak tido lg yerk ;)

saya said...

PINKIE/MEOW--nezha memang good boy.. tapi kadang tu sengal jugak. hahhaa..