mari mencari....

Google
 

Thursday, August 5, 2010

dung...dung...dung...


dung..dung..dung.. tu bunyik perot saya la. kembong pulak. macam la budak2 kecik nak kembong2 perot. angin kat dalam perot tu berpusing2 rasanya. masalahnya takde lak dia nak melepas tuttttt ke apa ke. ni yang buat sakit perot ni. tak selesa betol. meniarap salah, baring salah, mengereng salah. serba tak kena dibuatnya. aduhhhh.. betol2 buat saya bad mood je la.
~~
rasa tak sedap perot tu dari malam tadi lagi. nak kata salah makan ke? entah la... rasanya takde apa pon. semalam beli sate dengan nasi impit. malam tu le dinner. ke sebab makan tu ke? lunch semalam pon makan sikit je..sebab tu ke agaknya.
~~
malam tido cepat. pukul 9pm dah tertido depan tv. sedar pukul 1030pm nezha kejut. dia nak tido bilik. gatal betol. so bangun masok bilik terus kebabom. ingat nak baring je dulu kat katil rupanya terus terlelap. bantal pon tak sempat susun elok2 nak tido. entah la apa kena. penat sangat.
~~
pagi ni bangun macam biasa. tapi kuar lambat 5 mint, end up saya lambat sampai opis20 minit. benci betol. lagi pon kebetulan hari ni jalan jem luar biasa la.
~~
obek ok je. sebok keje. semalam keje seremban, entah pukul berapa dia balik taktau le. rindu obek.
~~
okla.. saya tak berapa sihat la hari ni dan takde mood. sekian.
~~
i love you obek..
i love you nezha..
i love all of you..



5 comments:

~dARlee zURiS~ said...

g mkn pil chi kit teak aun ek

Misz Pinkie Winkie said...

arie nie cam lain jerk sbb takde gambar budak muchuk tue..
eii rinduuu lor kat dia.
cam nak putar jerk kepala dia.
hehhhe

Hazelsyd said...

hi saya,

lahaii..sian dia..minum la air halia ker..makan food yg ada blackpepper ker..aikk mood takde lagi? heehe ekceli saya pon mood low gaks ni.

get well soon

meowwmania said...

dung dung dung camtu ke munyiknya hahahah....

saya said...

terima kasih semua.. sayang anda semua...