mari mencari....

Google
 

Wednesday, August 4, 2010

insiden memalukan? hehehehe.....


hello...
hehehe..entah le apa gaya nezha tu.. tu gambar pagi tadi. mata ngantok lagi le kot, stim2 je rupanya. hwuahhahaha.... comot pulak dia kalo pagi2, tak sempat nak lap. penakot air nombor satu tu jangan tak tau. takpe la.. comot ke, bucuk ke, itam ke tetap la sayang nezha. mmuaahhhhhhhhhh....
~~
ok. nak cerita apa hari ni. takde yang menarik pon kejadian semalam. semalma koje macam biasa. membosankan. petang pon balik macam biasa. saya biasa la kalo takde hal balik awal je. cukup time balik la..takde nak tunggu2 lagi macam diaorang tu. bila bos ada, tunggu sampai pukul 10malam pon sanggop. huiii..idak le teman.. baik le balik mengadap anak. anyway... semalam balik awal, then jalan pon kurang jem so sampai rumah cepat la. sampai2 rumah, suspen nih. hehehehe..sekali semua ok2 belaka. cuma kotor2 sikit pasir berterabor tu biasa la. nezha pon peel baik semalam. main makan macam biasa. malam suruh garu perot lama2. ahhh.. tak larat la. garu le sendiri, perut sendiri. heheheh.... pukul 8pm macam tu, obek pon sampai. pi dinner la. makan biasa je, nasi, sotong masak pedas, telor bungkus & sayor kangkong. minum teh o ais limau denga fresh oren. huhuhuu.. lepas makan, pi jalan2 kejap tengok2 barang. tengok je...tak beli apa pon. masok kedai buku ingat nak beli buku sekali takde yang menarik perhatian. kedai buku pon sekarang offer sesaja buku masakan, tambah2 buku buat biskut kek semua tu. nak raya le katakan. nampak meriah. saya takbuat biskut raya la.. beli je dah la.
~~
obek macam biasa. sihat walafiat. alhamdulillah... sebok dengan keje. takpe la. nama pon keje. semalam lupa pulak nak kuarkan bekas air mineral tu nak beli. dah lama habis tak terbeli2. kalo nampak tu teringat le tapi bila kuar rumah je tak ingat. beli kena time obek ada baru la ada manusia yang nak angkat tong berat tu. kalotak sapa nak tolong. malam ni nak kene ingat jugak beli. boleh je masak air sendiri tapi m.a.l.a.s. sekian.
~~
apa lagi nak cerita ha? hehehhee.. korang ada tak kejadian yang memalukan. aduhh.. malam tadi kan saya kuar jalan2 tu lepas makan. sekali tu entah le camne hidung rasa macam selsema pula. raba2 poket seluar akde lak tisu. kadangada je selai dua baki2 lepas makan tu. ni takdela. hingus rasa dah meleleh2 dah ni. cakap kat obek, obek biasa la.. sengih2 je.. sengih wat pe..orangdah hingus nak meleleh dah ni, dah tak boleh disret-srot kan lagi dah. aduhhh..mana lak nak beli tisu ni. dah tak tahan obek kata lap je la kat baju. hahahhaha... saya pon lap le kat baju dia. hwuahahhahaa... sekali dia kata heii.. bukan lap kat baju dia, lap kat baju sendiri. muwahaha..nasib le kan. saya ingat dia suruh lap kat baju dia. padan le muka lengan baju dia ada hingus saya. chehhh...bukan banyak pon, sikit je. mwuahahahhaa.. gila saya gelak bagai nak rak malam tadi. aduhaii...pada saya tu insiden memalukan la.. tengah orang ramai tu pi lap hidong kat lengan baju obek. nasib le...korang apa insiden korang pulak? ada? share2...
~~
ok.. pagi ni sempat beli sarapan. beli kuih, the beli sambal sotong dengan telor mata. nak buat makan tengahhari kang le. kang cuma beli nasi kosong panas je la. tak selera la makan kat kedai yang sama hari2. aduhh.. naik loya tekak ni dah. semalam memang betol2 ak larat dah. baru masok 2-3 suap, dah kembang2 tekak ni. ya tuhan... sabar je la. so hari ni dah beli laok tu jadi la. tukar2 selera pulak. tak larat la. sekarang ni malas tu menjadi2. dulu tu kadang rajin gak buat breakfast. sekarang takde la.. kenapa ye? entah la... bila la ngin rajin mau mari ni.
~~
ok la.. tu je la nak cerita hari ni. malas la dan takde mood. esok sambong lagi. selamat bekerja.
~~
i love you obek...
i love you nezha...
i love all of you...

4 comments:

meowwmania said...

hahhahaah...tak senonoh ler, kemproh tahu tak KEMPROH!! :D

Misz Pinkie Winkie said...

hehhe..
salah baju upernya.
lin pernah gak ada insiden memalukan.

masa tue mau beli barang online.
bila orang tue dah sampai,upernya lin salah tegur orang.
sbb orang yang lin tegur tue sama kaler baju n kereta yang sama ngan mamat yang lin janjie tue.
hahhhaha...malu tak hingat.

saya said...

hehehhe....

saya said...

hehehehehehehee...