mari mencari....

Google
 

Thursday, October 14, 2010

pagi2 dah bikin spoil...



ahhh..ahri ni membengangkan la pepagi lagi. nyampah betol la. ni hal kat opis le ni. benci lah. susah nak cakap. tapi sesambil marah tu tengok gak muka budak busuk tu. ni muka pagi tadi. time tu saya tengah bersiap2 le nak pegi keje, dia kan penunggu setia. seperti biasa, kalo dipanggil kuar bilik dia buat dek je la. ekor je goyang2. harus kena dokong jugak. bencinya la kat office ni. dengan peel orang yang haii.... entah lah. bagi info tak cukup, camne nak kita nak buat further quest. tanya orang ni lain, tanya orang tu lain. tanya bos pon cakap lain. haihhh...so, saya sangat benci. pakkal le dekat dengan rumah. kalo takkkk.. mmmm....
~~
dah la.. pepagi dah cerita pasal marah2. bikin spoil mood. nezha semalam baik. ye la tu baik. kira takde tumpah air, takde sepah rumah sangat, so consider baik le tu. boleh bagi markah AA bintang2 kat dia le semalam. tapiii.. ada gak tapi tu.. time malam nak tido dia buat peel da.. nak tido kat bantal saya. saya tolak pegi bantal lain dia takmau. dia bangun pegi kat bantal saya. haihh..saya kalih pegi bantal lain dia bangun ikut jugak. uwaaaaaa... camne nak tido ni. kepala kena hempap dengan badan dia tu. uwwaaaa....lelama saya tertido juga. sekali tengokdia pon lena dah..krohh..krohh.. hehehhe..so cute. pelok2 cium2 cubit2 pipi dia. gerammmm....
~~
malam tadi dapat jumpa obek. kejap je la. jumpa pegi dinner. petangtu dah makan dah goreng keledek yang obek belikan time lunch tukan. so macam dah kenyang tapi sebab nak jugak jumpa obek, saya pon kuar gak la. pegi makan kat kedai biasa tu le. saya order air carrot susu dengan sotong masak merah nasi putih. obek makan nasi paprik dengan air teh o ais limau. hehehehhee... borak kejap je la sebab obek nak pergi keje lagi. pagi ni dia pon ada hal kena bangun cepat. saya call dia pepagi takot dia tak terbangun. sekali dia dah bangun dah dah siap masok kereta dah nak gerak dah. Wahhh..ini sudah magic nih. hehehehe.. knowing him memang le susah benor nak bangun pagi. not good..not good.. harap urusan obek success ye. i lebiu.






tengok dia jilat2 jelir2 lidah. ahhahahhaa... susah2 sekali baru boleh dapat snap dia tu beraksi kalo tak tu..masammm je mukanya. tak pernah nak senyum. apa la.. jelir le apa ke saya sayang je kat dia tu.
~~
hari ni saya puasa. tapi pepagi dah marah2. terok la.tak suka kalo marah2 tapi kadang tak boleh sabar dah. runsing tengok perangai orang. ada sekor tu suka skodeng. buka skodeng toilet la.. skodeng kita tengah buat apa. kalo dia nampak kita tengah bukak tenet mula la dia. kjap2 kang nak datang belakang buat2 amik paper le, amik file le, nak tengok kita pegi web mana. wtf!!!! yang dia tu bukak web entah hapa2 siap tengok utube tengok movie lagi kat opis takde pon orang heran. ko ingat dia ketak ketuk tu dia type keje? type ym yooooooooooooo.... ahh..sini memang ramai pelakon. elok la rosyam noor tu bersara, sebab para pelapisnya ramai beno dah ni.
~~
rindu obek.
~~
tingin tauhu sumbat dengan cucur udang.
~~
i love you obek..
i love you nezha..
i love all of you..

5 comments:

meowwmania said...

huhh mmg tensen lah koje kat tmpt camtu...asik stress aje bek ada nezha hehe

sesambil carik la koje lain ;)

MOKCIK AZWA said...

mokcik stress kalau orang lain buat blunder, kita yg kena pecah kepala memikirkan cara2 utk melepaskan dia huhuhu

comel la plak nezha jelir lidah tu heheheh

sabarr....jom makan tauhu sumbat

Ummi said...

bukak besar-besar lagi bagi dia tengok kita tengah surfing apa, nak ngadu kat bos ke? dia pun sama

agak-agak dia jeles kot :) hehehehehe

Misz Pinkie Winkie said...

saborjerk la.
nak wat camne kan...kenalah diam.
nak marah pon dalam atie jerk.

nezha si budak comot.
kekadnag muker comel.
kekdang cam seram.
time dia jelir lidah tue cma niang rapik.
tapie tetapla jadik pojaan mama lin.

saya said...

meow/mokcik/ummi/pinkie--tu la..stress la keje sini. otak runsing..