mari mencari....

Google
 

Monday, November 22, 2010

delima..dilema.. hehehe..

hello..
hari ni takde gambar lagi. hehehhehe..sorry la. nanti la ye saya tepek gambar nezha banyak2. kot2 la korang rindu kat dia tu kan. ala..budak itam yang busuk air mata meleleh air liur pon meleleh tu. saya yang jumpa hari2 pon rindu rasa nak picit2 je dia tu. in fact memangd ah picit pon. hahahhaa..
~~
so how was your aidiladha holiday? ok? tak ok? saya biasa2 je. buzy le jugakkan. hehhe... kata raya. ada sikit demam. tapi takpe la. sakit kepala yang benonya. khamis jumaat tu saya bantai cuti gak. lantak la. tak kuasa dah nak dok kat sini.
~~
apa nak cerita ye.. takde apa la. sejak 2 menjak ni mood entah ke mana. tu la mujur ada buah hati hitam busuk tu yang dikelek hari2. owh..sekarang dia pandai dah gaduh2 dengan kucing luar tu. very the pentamak kasih sayang okeh... jangan le dia nampak saya pegang kucing lain. memang alamat hazab le dikerjakan kucing tu. masalahnya dengan saya sekali kena. hahahha.. ye la dia marah2 kan cakar2 tu kena saya sekali la. sabor je la. aduhaiii.. apappon saya sayang semua budak2 tu. tapi now ada sikit dalam delima.. eh..dilema... by january macam nak pindah rumah. saya dok pikir camne dengan budak2 tu. sapa nak bagi labu makan nanti. labutu kucing kelabu. gemok boleh tahan tapi dia je la sekor yang saya tak pernah pegang. dia tak mau. nampak kita dekat je dia mencicit lari dulu. dia datang sekadar untuk makan je. sehari 2 kali dia datang. pagi dengan petang. kalo dia nampak saya ada kat rumah tu kang dia senyap2 je datang makan. if nampak saya macam nak datang kat dia, dia lari. dah 2 tahun ni macam ni la dia. dari kecik sampai ke besar. entah apa yang dia takotkan saya pon tak tahu.tu yang saya risau tu. perluke saya hagkot semua tu ikut saya? ayooyoooo...pengsan makcik nanti. if tak bawak kang sapa nak bagi makan? sapa nak sapu minyak gamat kalo luka gadoh2? if bawak kang takot pulak if ada tuannya. dann..aduhh..macam2 benda nak pikir ni. tanya nezha dia diam je. chehh..mamat tu tak boleh nak dibawak berbincang. keputusan mesti nak ikutkeputusan dia je. hahahhaha... kata kuasa veto. harus lah kan. tu yang saya dok pikir2 nih. aduh... dilema.. dilema...
~~
ok..tetiba teringin sandwich. mana mau carik??? yang banyak salad2 dan tomato. yummy.. err..ada sesapa rajin tolong buatkan? hahhahaa...
~~
bab obek pulak.. bias aje la. dia bz dengan kerja dia la kan. kadang sian tengok kerja siangmalam. haii..susah rupanya carik duit ye. masa ni insaf le kejap kan mengenangkan betapa susahnya carik duit, tapi kang bila dah termasok je dalam jusco tu kang lupa segalanya. mata kuar bintang2 bersinar tengok tag less. uwwaaaa.... obekkk... belanja oby soping pleaseee.. erkk..sempat jugak tu. hahaha...
~~
apa lagi nak cerita ni. entah la.. takde idea dah. eh..kalo saya buat makan2 korangnak datang tak? sapa tak datang rugi la tu.. hahahhaa..
~~
okla..tu je yang mampu dimerapukan hari ni. adios!!
~~
i love you obek..
i love you nehza..
i love all of you..

1 comment:

meowwmania said...

kalau pikir camtu mmg risau kan, nnti apalah nasib bebdk kat luar tu tp kalau nak hangkot semua byk perkara nak dipikirkan tuh

kalau mampu bawak la dorang tu kan tp klau tak mampu nak buat camana, smoga Allah melindungi dan permudahkan hidup mereka, insya'Allah :)

eh! dah keje tmpt baru ke skrg?