mari mencari....

Google
 

Sunday, November 28, 2010

kenapa suka membebel ha???

kenapa orang suka membebel ha?? tak paham betol la pepagi dah nak memekak membebel. benda kecik je tapi bebel tu macamkan isu beso beno. suka asyik nak menekan je. tensen lah. runsing otak tau tak. nak kata tak reti berpikir dah tua, tak gak ubah2 perangai. di tegur pon salah tak ditegur lagi salah. kalo macam ni tak mustahil le semua orang blah. bila orangblah tau lak nak mengadu nasib kenapa orang tak suka dia la itu ni tok nenek dia la. bengang betol. menyakitkan hati tau tak? kenapa saya je yang kena? habis hati saya ni sapa nak jaga? biarkan je jadi tercongok digodek2 dek orang je? cakap lebih2 kang cepat je nak jatuh hukum itu ini. smbyg 50 waktu sehari semalam pon kalo peel tak reti nak berubah takde maknanya.

7 comments:

Mince4AM said...

zaman berubah, manusia tak berubah-rubah - iwan fals ;)

~dARlee zURiS~ said...

lumrah pompuan..membebel tu ubat.heheee...

meowwmania said...

wahh betol-betol marah nih, takot ah *larikkkk.........

Hazelsyd said...

ya Allah leeya...sabar..sabar yer...mungkin tu hanya dugaan dan ujian untuk u..cool down k..

MOKCIK AZWA said...

Me too...tak suka org kuat membebel...tapi kenkadang mokcik pun termembebel gak bila mereka2 ini tak buat apa yang kita arahkan...aduss..

Misz Pinkie Winkie said...

erm....penat kan asik makan atie jerk.
dapat boss plal jenis tak paham.
sabar leeya...doakan dia takde rezeki kat situe.
sakit kepala kalo arie2n macamnie
leh mental.
nak g kijer pon malas kalo ada orang camnie.
sabar yer...nak buat camne lagie.

saya said...

hai everybody..thanks for your comments.. really appreciate it. love you!!!