mari mencari....

Google
 

Wednesday, December 8, 2010

hello..lamanya tak bersua...

hellooooooooooooooo...
hehehe..dah lama betol tak menulis rasanya. aduhai..macam2 benda lah pulak yang berlaku. korag sure rindu dengan nezha kan? dia sihat walafiat je. bertambah2 degil ada lah. hari2 mesti nak kene berleter dengan dia tu tapi takpe la.. nak buat camne. layankan je la.
~~
so apa nak cerita ni? banyak nak cerita. pc kong. kene demam selsema. macam2 lagi lah. sorry lah sebab tu saya dah lama tak menulis dan lama jugak tak masok blog kawan2 ni. harap semua orang ok hendaknya ye. jangan demam2 ke apa ke. yang cuti2 sekolah ni yang ada anak2 adik2 kecik tu bawak le depa pi berjalan. kaloada fulusnya. kalo takde..boleh gak kot, pegi tempat yang tak banyak gunakan fulus. janji ada la berjalan. tapikan..masa saya kecik2 dulu cuti sekolah ke tak cuti sekolah ke takdenya nak pergi berjalan2. kene dok kat rumah je. holiday tu satu perkataan yang pelik bagi saya. tak macam budak2 sekarang, pantang cuti sekolah mak pak kene sediakan macam2 aktiviti le pulak. kalo yang mampu tu boleh le. mana yang tak mampu tu takat dengar cerita kawan2 je la. dulu pon ada gak le buat karangan balik ke sekolah tajuk bias tu le. apa yang kita buat or pergi masa cuti sekolah. tapi sebab saya tak pergi mana2, saya tulis je la saya dok rumah, tengok tv. hahahhaha.... ye la tu kan. betol la tu. tak kisah le..
~~
pasal makan2 yang saya kata nak bat kat rumah saya tu..nanti nak buat. kawan2 tolong emel address ye saya nak emel invitation. chewahhhhh.. minta maaf saya tak boleh publish di blog..sebab banyak je unggas2 yang berterbangan.. nanti tak syiok lah. kat facebook pon saya tak buat invitation.. sebab saya dapat tau ada budak opis saya yang masok tengok fb saya dan nak add saya as fren which is... ahh..malas le nak layan. JADI.. KAWAN2 KESAYANGAN SAYA DALAM BLOG NI TOLONG EMAIL KE SAYA SO SAYA BOLEH REPLY DENGAN INVITATION. thank you... kalo dah dapat esok datang tau jangan tak datang. to mokcik, ummi, zuris, meowmania, pinkie, hazel, mama ashley..(to name a few) dan sesapa lagi yang selalu singgah blog saya ni.. bagi email address ye.. sayang anda semua. opss.. email ke sanialeeya (at) gmail.com. hope to get your email very soon..
~~
apa lagi nak tulis ni. owh... dah beberapa hari ni dok la tingin je subway. uwwaaaaa... ala.. walhal roti je kan letak sayur letak sardin letak cheese, macam le tak boleh nak buat sendiri. hahahhaha... takpe2..nanti cakap dengan obek. hari tu dah cakap tapi obek bz je la. lately ni bz melampau2 pulak. sian kat dia. kerja siang malam. rindu kat dia. sekarang kalo jumpa pon kejap2 je. takpe la. janji jumap gak kan. hehehehhee... employer dia pulak pon ada gak buat hal. haii..entah le. ni le nasib pekerja. kerja bagai nak rak hujung2 tak dipedulikan je. habis madu sepah dibuang gitu.. takpe la. roda tu kan selalu berpusing. tak selamanya mereka di atas dan tak selalunya kita dibawah. tuhan tu maha adil dan saksama. apapon...saya doa yang terbaik untuk obek. i love you obek.. hehehe...
~~
sorry again sebab entry ni tak bergambar. entah le mana cable tu. nanti le saya carik. gambar nezha dah penuh dalam hp tu tak transfer2 lagik. hehehhehee... tapi seperti biasa aksi natural dai le.kalo tak mata terpejam, aksi statik je la. tak reti posing mamat tu. ok..pasal kucing luar tu..korang nak ke? now saya tengah kemas2 sikit barang untuk pindah. takat ni baru kemas baju je la. baju2 yang tak pakai tu semua dah masok bekas. tu baru kat bilik baju. kat dalam almari tak berusik lagi. haiyarkkk..malasnya nak kemas. takde ke orang nak tolong kemaskan???
~~
ok..kaki tangan saya sekarang kerap kebas2. dar dulu tapi sekarang makin cepat lak jangkamasanya. hehhehe.. apa le kenanya. kata orang darah tak jalan, ye ke. entah le. tu kena tanya doktor le kot. malas le. kalo time kebas2 tu..rasa tak selesa betol. kene statik je tak boleh gerak kalo takkkk.. entah le nak explain rasa camne. hehehhehe.. korang pernah kena ke.
~~
ok la.. rasanya tu je nak tulis hari ni. nanti sambung lagi. saya nak pergi melawat blog kawan2 pulak. nak baca apa cerita. rindu dah nak bacaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
~~
i love you obek,..
i love you nezha...
i love all of you..

6 comments:

meowwmania said...

patot ler lama menyepikan diri, xperlah janji semuanya baik-baik belaka

wahh jadik yer nak wat makan-makan tu, nnti sy email yerk ;)

bab tgn kebas tu elok cecepat g jumpa dokter, ada jiran kes camtu tp kes dia dah berat tp xmo citer ah kang awk takot pulak hikhik..jmpa dokter taww

peace yawww~

Ummi said...

dah email

cant wait for the invitation card, nak makan apa tu? :)

sesemut said...

akhirnyaa... balik jugak yb dr melawat kawasan yerr..
waaaaaa makannnnnn bestnyerrrr..
utk mak2 bulus jer kan.. anak2 tinggal rumah..

~dARlee zURiS~ said...

excited.ingatkan nak jemput mkn nasi minyak ;)
email zuris~wanzue2204@yahoo.com

Misz Pinkie Winkie said...

wahh..bestnya .
nak wat makan-makan.
nantie lin email alamat yerk.
kalo dekat leh lah lin join.
tak sabar..tak sabar.
mengedik kejap ;)

saya said...

hamboi2 kawan2ku yang dikasihi....semua excited ye.. nantikan ye.. saya kalo saya tak sempat email the original..saya email the card. ye? love you!!!!