mari mencari....

Google
 

Wednesday, February 23, 2011

apa nak tulis hari ni...

ahhh..buntu lah otak tak tau nak tulis apa hari ni. takde apa pon yang menarik melainkan asyik mengintai si neso budak gemok hitam yang baru lahir tu. hehehhehe... suka la tengok dia. dukungkan nezha bagi tunjuk kat dia, wahhhhh...nezha hulur tangan nak garu2 budak kecik tu woo.. hishh.. tak boleh.. tak boleh... merbahaya... jealous le tu.

~~

anyway... apa ye nak tulis. takde idea lah. so..itu je la nak tulis. hahahhahaha... esok ada idea baru sambong lagi.

~~

bye!

~

i love you obek..
i love you nezha..
i love all of you

4 comments:

meowwmania said...

nak nengok neso! nak nengok! nak nengok!!

Hazelsyd said...

leeya,

tadi masa nak balik dari opis..ternampak sekoq kucen hitam gemok2 gebu2 tgh dok landing tergolek sedappp jer bawah tangga..terus tingat kat nezha tau!!

antalya said...

cepat lah tepek pics neso kt sini.plzzzz

saya said...

hehhehe..semua nak tengok neso yee.. nanti saya repair cable dulu yee..tungguuuuu...