mari mencari....

Google
 

Monday, February 14, 2011

it's our 6th years anniversary...


syukur alhamdulillah. .pejam celik pejam celik dah 6 tahun saya dan obek. anniversary bersama katanya.. wedding anniversary lambat lagi.. tu kena tunggu hujung tahun baru tiba.
~~
13th february 2005---> mmm..tarikh itu lah yang membuat kami bersama. syukur perkenalan berterusan ke alam perkahwinan dan didoakan berkekalan ke akhir hayat sampai bila2. amin...
~~
jumpa dimana? camne boleh kenal? how he pop the Q? hehehehe.. biarlah rahsia... takpe.. kami jadikan ia kenangan manis dalam perjalanan kehidupan kami.
~~
makanya.. semalam kami pergi celebrate2 jugak la. celebrate apa.. pegi makan2 je la. obek bawak pergi makan2 seafood which is memang my truly favoritelah! thank you obek.. lain kali belanja lagi ye. makan sampai sakit perot pengsan. hehehehe.. tapi petang semalam hujan selebat2nya. risau juga. tapi dah senja tu dah berhenti dah hujan. hadiah? takde hadiah la.. hari2 pon boleh je pow obek hadiah. balik dari makan2 dah malam pukul 12am. mmm.. sepanjang jalan nampak banyak gerai2 jual bunga2, bear2, reben2... tertanya2 gak kenapa ni? ada konvo ke apa? takkan konvo jual bunga memalam pukul 12am ni?? ada sikit mushkil disitu. lorrr. rupanya.. hari ni valentine. mmmm... tak.. saya tak meraikannya. pada saya, setiap hari adalah hari untuk kami berkasih sayang tak de tarikh tertentu cumanya semalam sekadar memperingati sahaja.


so obek.. dikesempatan ini, saya memohon sepuluh jari memohon ampun dan maaf sekiranya sepanjang kita berkenalan saya banyak buat perkara yang menyakitkan hati obek, ditambah pula dah jadi iseri sekarang, makanya ragam saya makin bertambah. terima kasih kerana mengotakan janji untuk hidup bersama dengan saya. terima kasih kerana rajin melayan kerenah saya yang pelik2. terima kasih kerana menjadi suami yang sangat baik. wang ringgit bukan ukuran kebahagiaan, yang penting rasa kasih sayang yang berpanjangan. susah senang biar kita bersama. tak kira apa dugaan bakal mendatang kita harungi berdua. kasih sayang yang obek berikan pada saya akan saya hargai sampai bila2. insyaallah.. doakan yang terbaik untuk kehidupan.
~~
so.. happy 6th years annyversary to us!!!!! i love you obek...

3 comments:

~dARlee zURiS~ said...

yeahhhh!!!selamat hari ulangtahun berkasih sayang untuk obek dan leeya!
pss..kenalah kasi obek hadiah spesel nie.ehemmm ;P

Hazelsyd said...

congratssss leeya!!

meowwmania said...

hepi anniversary, smoga kekal bahagia hingga ke hujung nyawa, amin...