mari mencari....

Google
 

Tuesday, February 1, 2011

kong si kong si kong si ni...


happy chinese new year everybody...
wishing you warmth, togetherness, prosperity and happiness always...

~~~~~

ok..on the other story.... i get cuts all over my body. dont know why...huhuhu...so sakit wooo...
*
1st--jari hantu tangan kiri terkepit kat pintu peti ais. ya tuhannn... terkepit yang kat kuku tu sampai naik biru kuku ada darah beku. apa lagi..melalak tak hingat dunia la jawabnya. obek letak ubat gamat dan balutkan pon still tak jalan la.. berdenyut2 bagai tak mahu. so..tido dalam tangisan. huhuhu...
*
2nd--tangan kiri kena cakar dek kucing jahat kat luar rumah. saya kan bela kucing luar tu..letak dalam sangkar. tapi kat area rumah baru ni pon ada je gangster kucings yang jahat2 tu. dah le datang rumah kita nak makan makanan anak kita, anak kita pulak nak dibuat musuh, mengeow2 mencakar2. sabor je la. so, kononnya nak bagi dia makan le, masa tengah tuang makanan tu boleh dia selamba mencakar tangan saya. banyak dan kuat pulak tu. berdarah2. saya menjerit le terus nangis. ehhehee... kucing2 luar saya bila tengok saya kena macam tu apa lagi..sudah perang lorrrr.. meoww-meowww-meowww kuat2 semua pakat gadoh. ya tuhan... jahat kucing datang tu. hari tu pon dia curi makan makanan kucing luar saya pas tu gaduh gigit2 sampai luka kucing saya tu. hishhh... memang nak kena tarbiah kucing gangster tu. geramlah!!! so, tangan kanan luka banyak dan dalam. nak makan pon tak boleh. so, guna sudu makan. nak type2 ni pon sakit wooo... bisa lain macam pulak rasanya. hish-hish-hishhhh...
*
3rd--main2 pusing reben dengan nezha. main punya main zrapppppp....betis saya kena cakar. tu dia.. line panjang baikkkkk punya.. berdarah jugak. aduihhhh....melalak lagi. dia tengok saya nangis tu terus dia cabut lari pegi dapor. dia pon terkejut kot sebabdia tak sasngka lak main2 tu tercakar kaki saya. huuhuhuhu..sekian...
*
4th--jalan nak buka pintu rumah entah camne tersepak pintu kat ibu jari kaki. astagfirullah... kesakitannya tak dapat nak digambarkan!!! melalak lagi... hehehhee..tu je la kerja saya dari semalam. ada je kejadian yang nak melukakan dan melalak tak sudah. obek kata ni apa hal le ni semua kena luka2 ni. aduhh... nasib la... dah lama tak luka2 sekali luka tu dia... sekali gus dibaginya. sabor je la.
~~
ok la..tu je nak ngadu hari ni. hehehehhe.. esok dah cuti ye. bagus2. tapi musim2 hujan ni hati2 bawa kereta. nak balik kampung tu tengok2 keadaan camne. risau la. kampung obek pon katanya air nak naik. risau saya ni. serik rasanya dilanda banjir. mudah2an semua ok.
~~
ok... have a nice weekend!
~~
i love you obek..
i love you nezha..
i love all of you..

4 comments:

meowwmania said...

hahahahhahahaha...gembeng ropenye

aloloo cian dia tak pelah sikit je tu tahan yerk hehe..

MOKCIK AZWA said...

wooo..banyaknya kelukaan dia...siannya...hehehe...semoga cepat sembuh luka2 tu ya

Hazelsyd said...

leeya ooo leeya!! mana update terbaru ni?/? rindu laaa..nezha apa kabo? makin kurus ker makin gemok? hahaha kongsi kongsi ni dah lama abes laaaaa heheheh

saya said...

meow/mokcik/hazel--tu la dianya.. dah update dah ni.. hehehe..