mari mencari....

Google
 

Tuesday, February 15, 2011

maulidur rasul 2011...

hari ni maulidur rasull.. cuti le tu kan.. takde pegi mana.. dodok rumah saje memerapkan diri. obek kerja. huhuhu.. melayan nezha bagai nak tercabut tangan menggaru perut dia. chehh.. budak tu memang tau.
~~
hari ni takde entry bergambar. biarkan sepi. chewahhhhh...
~~
hari ni masak breakfast cucur ikan bilis, goreng mee dan goreng ayam je lah. air teh o suam. ooo... breakfast dah pukul 11am.. ok la tu kan. kira lunch sekali tu. jimat belanja, catuan makanan betol.
~~
malam tadi pegi beli cd... cerita the mechanic. wahh.. mamat jason statham tu memang hensem lorrr!!!!!! lepas tu sambung tengok faster pulak.. itu mamat the rock berlakon wooo.. best jugak. hehehhee.. jadi la melayan tengok cd je la. nak tengok wayang macam tak larat pulak nak keluar jejauh. malas yang benornya. sambil tengok cd sambil makan kopok ubi besor.. obek beli hari tu masa oustation ke johor tu. boleh la.. janji ada benda yang nak dikunyah akan tatapi.. biskut 4 segi kosong jugak yang tetap bertakhta dihati...
~~
biasanya kalo saya nak masak2 tu nezha kena letak salam cage le. sebab saya nak bukak pintu tingkap luas2. mamat tu bukan boleh percaya kang tau2 je dah sampai hujung blok. hishhh.. tak boleh.. tak bolehh... so, dia bengang le kan. hahahhaha.. asyik le ter-mauuu..mauuuu memekak menjerit walhal nampak je saya tercongok kat pintu dapor tu. hishhh.. lagi dia sakit hati sebab kena sakat dengan obek. obek tuuu.. suka benor le menyakat nezha kadang saya pon hangin dibuatnya. lagi dia ajuk2 nezha mengeow2 tu makanya lagi menjerit le budak hitam busuk masin tu kan. adoiii..sabor je la. kalo bab menyakat.. bagi kat dia. now at 5pm, nezha tengah tido terbongkang kat sofa. lagi kena double sabor. hehehhehe..layan je la..
~~
okey la.. esok sambong lagi..
~~
i love you obek..
i love you nezha..
i love all of you..

2 comments:

meowwmania said...

hehe...cian nezha kena kurung tap takpelah

safety first tak giteww mama nezha ;)

zh-ena said...

cuti duk umah jea
takper nezha ader jd peneman leeya


hppy anniversary
sem0ga cepat2 naik pelamin :D