mari mencari....

Google
 

Thursday, February 10, 2011

nezha busuk..apa ada hal....


hello... haaaa.. hari ni baru nampak muka budak busuk ni kan. ishh.. ishh..ishhh.. memang busuk tak dapat nak dinapikan lagi lah. dengan degilnya, dengan nakal dia, dengan banyak akal dia tu.. sabor je la. hehehhe.. degil-degil pon..inilah pengarang jantung limpa hempedu saya. mana pernah kena marah budak ni. paling habis pon kena jerkah je.. hujung2 dia pulak yang marahkan saya..apa lagi..protest la.. menggolek2 tengah alam. sabar....sabar....
~~
anyway... hari ni dah boleh guna cable tu..tapi dia kuar lagi macam le pulak. biasa kalo cocok je dia terus kuar yang nama card kita tu kan.. hari ni dia entah le kuar macam2 apa ke benda... menyampah. tapi takpela.. dapat gak nak tunjuk gambar ni kan.
~~
so apa nak cerita hari ni? takde apa yang menarik le. semalam obek takde. pegi outstation ke johor. mmmmm.. malammmmmmmm..eh..pagiiiiiiiii baru balik. pagi tadi la pukul 3am baru balik. sian obek keje terok. takpe la. ye.. obek keje terok..nanti saya boleh sopim banyak2. hehehhee... i lebiu obek...
~~
semalam masak kari ikan. dengan goreng ayam. pas tu panaskan roti canai yang obek belli malam hari tu.. panaskan letak butter.. rangup2 sedappp.. makan sorang la malam tadi. ehh.. silap. makan berdua. makan dengan nezha la. sebokje tau mamat tu. tak boleh tengok orang senang nak makan berangan.. mesti nak menyelit.
~~
owh..malam tadi saya tengok cerita hachiko tu la.. yang anjing setia tu kan. actually dah lama dah tau cerita ni..tapi tak sanggup nak tengok sebab baca sinopsis adalah sedih. korang tau je la saya ni suka je nangis2 ni kan. tapi malam tadi kuatkan semangat la tengok gak cerita ni. apa lagiii.. melalak2 le menangis habis tisu sekotak. hahhahaha.. sambil pelok nezha. dia lak macamkan pepaham je tengok cerita tu. ya tuhannnn...sedihnyaaaaa cerita tu. tak dapat saya bayangkan. camne la kalo saya hadapi in real life. terus la terbayang what if saya mati dulu sebelom nezha. sapa nak jaga dia? boleh le orang selepas sayatu jaga dia macam saya jaga dia? sepenuh itukah kasih sayang yang boleh dia bagi macam saya bagi pada nezha? terus.. melalak lagi. hehehehhee... drama queen betol la saya ni. terus terbayang ke alam nyata. apa taknya.. anjing dia boleh mengekspresikan emosi dia dengan lebih jelas berbanding kucing. so how? owhhh.. jangan pikir nanti pengsan.






chewahhhh... muka garang le konon.. macam muka club bouncer la konon... habis brutal dah ni. hehehhee... dia muka memang macam tu la mana pernah nak senyum. asyik le muka garang. muka je garang, tapi hati dia baik sebenarnya. kadang2 je dia buat angin kus2 melepas tak tentu hala. sabar je la. see.. dia melepas pon saya diam je kemas, takde la nak dera dia marah2. owhh..sayang budak busuk ni. nezha.. malam ni kita korek tinga ye.. dah lama tak korek. harus berperang 1 rumah malam ni kang. mengejor dia 1 hal. pandai je dia nampak saya amik kotak barang toilteries dia tu mesti dia mencicit lari. tekanan betol la.
~~
malam tadi saya mimpi.. salah sekor kucing luar saya tu mati. owhh.. mati yang dalam keadaan sangat sadis. isi perot terkeluar semua. uwwaaaa.. bangun2 tengah nangis. sabor je la. terus pegi luar tengok dia kot betol ke hidop ke mati. fuhh.. hidopp..tengah meow2 nak makan. syukur... tu lagi 1 hal. kucing2 luar tu kalo saya takde sapa nak bela? ish..ishh..ishhh...takmau pikir..takmau pikir..
~~
apa lagi nak cerita ni. hari ni takde cerita best la. semua cerita mengarut jadinay korang baca je la cerita mengarut saya ni ye. hehehehhehe... until next entry.. adios!!!
~~
i love you obek..
i love you nezha..
i love all of you..

4 comments:

antalya said...

xtgk abes citer tu.camne ending nya? anjing or tuan dia yg mati?

sesemut said...

nak cari la cerita tu. pernah dengar tapi x pernah tgk.
nak suruh ashley tgk gak. bagi dia brainwash sket otak diva tu.

nezha: napa garang sgt muka tu, alaaa garang2 pon dlm hati ada taman kan nezha.

meowwmania said...

betul la kan...sy pon ada pikir buat lah umur sy pendek sapa nak jaga bebeudak jebon yg spoloh hekor kat rumah tu?? uwaaaaa~~~

jgn pikir...jgn pikir...huhuu

saya said...

antalya/hani/meow--cerita tu ada kat asterok muvi chenel... tu la..say apon pikir apa jadi kalo saya pergi dullu sapa nak jaga budak busuk tu.. owhh.. tekanan...