mari mencari....

Google
 

Thursday, July 7, 2011

hello...sorry...

hello..

lama betol tak menulis. macam2 adaa.. hahahhaa.. takpe lah.s emua tu pon hal duniawi. ada kedapatan, ada kehilangan, ada macam2 lah. pendek kata tak sempat le nak menulis kat dalam ni. takpe la. bukan kat sini je pon yang saya tak menjengah, memangtakmasok tenet lansung. menjalankan experimen namanya ni. nak tengok selama mana bertahan kalo tak main tenet. buka cuma untuk urusan email kerja sahaja. tangan gigil2 tak tahan nak bukak main tenet tapi paksa diri untuk bertahan. so.. hasilnya?? berapa minggu ye tak update? hahahaha... maka, misi berjaya.
~~
ok.nanti sambung lagi. rindu anda semua. love all of you..
~~
jangan risau.. nezha sihat walafiat. yang tak sihat tu saya je. huhuhuh...catch you later peeps!!

4 comments:

MOKCIK AZWA said...

Ambaoi..ada juga misi menahan diri dari bertenet yer..prektis posa dari bertenet heehe

take care Leeya..

meowwmania said...

hohh mak nezha tak sihat? nezha nak dpt adik ke?? jeng jeng jeng :D

Dearie Pearls said...

wah, bertahan sebulan tu cuti.. dah cukup puasa dah. hehehe..

antalya said...

alaaa xmau la camni.rindu nk baca entry2 baru u