mari mencari....

Google
 

Wednesday, November 23, 2011

rindu sangat...

rindu sangat...
eh, korang pernah rasa tak benda2 macam tu. rasa macamkan rindu bebeno walhal hari2 jumpa dan baru je jumpa. hahahhaha.. tu namanya sengal wehh... takpe la. tapi memang kan kadang2 ada je rasa macam tu. hari ni saya rindu sangat kat obek. huhuh... macamkan lama tak jumpa walhal hari2 ada. hari2 pon obek selalu je takde kat rumah. kadang malam2 pukul 2-3 pagi baru balik. so rasa macam kejap je jumpa gitu. takpe la kan, demi mencari rezeki, redha je la. tapi tu la.. kadang2 rasa geram jugak. so, sapa lagi yang menjadi mangsa kegeraman kalo tak nezha. habis le budak tu saya kerjakan, korek tinga dia ke, buli2 dia ke, tapi selalunya dia yang buli saya. saya ni pencacai dia je. huh.. sungguh kejam.
~~
so, hari ni obek cakap dia balik lambat. biasa dia akan balik dulu makan salin baju semua then keluar lagi tapi hari ni dia terus shoot sampai malam. owhhh... keje, keje, keje. mananya duit yang 5 guni tu belom turun2 dari langit. sabar, sabar,sabar.. sabar itu separuh dari nama sabariah. sayang punya pasal, hari ni pepagi saya dah siap2 masak laok. ye la.. kang dia pegi keje lewat sikit boleh makan dulu kat rumah, so perot kenyang kang senang le dia keje. sebab biasanya obek pegi keje lewat dalam pukul 11am macam tu. mmm.. nak makan sama kena tunggu malam kang le.. entah pukul berapa obek nak balik. jadi hari ni saya masak gulai lemak cili api ayam, goreng ikan dan ada cicah cencalok. nasi sendiri senduk la.. jadi la kan, kenyang juga tu untuk dibuat makan. harap obek kenyang dan bekerja dengan rajin dan bersungguh2 ye.
~~
dan pada ketika ini... teringat2 je kat obek rasa rindu sangat. ehekssss.....
~~
akan tatapi.. nezha tetap interframe jugekkkk... mana boleh lupa kat budak tu. tambah2 musim hujan sekarang ni, nezha tu dah le penakot hujan, sama je macam saya. kalo hujan dia pon tak senang duduk, sama macam saya. so, rindu kat nezha jugak.
~~
p/s : marilah sama2 merindu2 orang sekeliling. peace!!!!!

8 comments:

akuzle ayu said...

windu itu tidak memerlukan waktu yg spesifik jd berbanggalah krn anda masih ada org/sesuatu utk dirindui....hehehehhe

nUR_rOsALiNdA said...

Kita tgh kerinduan juge...Weeeeeeeee~

zh-ena said...

wowwww cencalok tu yg sedap tu..nak ckittttt

MOKCIK AZWA said...

Rinduuuu

lalalla...laaa lupa lirik la pulak lagu rindu ni hahaha..

meowwmania said...

rindu kat kamu! hikhik...

Hazelsyd said...

ha ah saya slalu jer sengal rindu yg camtu

saya said...

saya pon rindu kat korang semuaa...

akuzle ayu said...

ahah! bz eks tak hapdet... tenggsss komen kt n3 kiter tuh. takper pjg2. itu menunjukkan awk mmg bc n3 kiter smpai abeh. mmg btui apa yg awk ckpkan tuh.