mari mencari....

Google
 

Monday, January 23, 2012

fuhyoooo... penat...

fuhyoo.. penat le katakan. kan semalam oegi ipoh tu malam baru sampai rumah sebab jalan ada sikit jem dan hujan lebat lak tu.. ada cerita menarik yg nak diceritakan.. itu next entry..bergambar punya. hahahaha...gila lama entry takde gambar ni. anywayy.. hari ni bangun lambat le konon sekali tu teringat nak call mama coz ma nak pegi rumah dia nak tengok opah. harus bergegas bangun sebab mama kata ma dah ada kat rumah dia. fuhhhh.. berdesup siap dan pergi. pak ngah pon ada datang jugak. meriah. mama masak nasi minyak, laok kari ayam, ada sambal ikan keli dan gulai asam keladi. yahoooo.. makan banyak le jawabnya. ok la.. nantikan entry bergambar. huhuhuhuu.. i love you achaaaa..

No comments: