mari mencari....

Google
 

Tuesday, January 24, 2012

kalau cuti, jawabnya apa? makan je la...

hello...penat sungguh. penat apa? penat makan je la. hehehehe.. ye la kan cuti2 ni, dok lak kat rumah ma, apa lagi agenda yg paling gembira selain dari makan, makan dan makan. hari ni buar breakfast cucur. kononnya nak buat cucur udang, sekali ma dah tersakah rendam udang, dia pi rendam plastik yang kulitbudang je. hahahahaha... patut la masa saya nak masak tu heran juga tengok apa ni kulit udang je. ma salah beli ke? terendam lama sangat ke sampai isi udang tu tercabot ke? macam2 andaian la pagi tadi. so, tumbuk je la ikan bilis, jadi la cucur ikan bilis. bila ma datang dapor, saya cakap le pasal kes kulit udang tu. sekali ma check, rupanya dia tersalah amik plastik daaaa.. hehehehhe... buat lawak je pepagi tu kan. so masak laok terus. hari ni buat masal tauchu ikan. mmmm..sedappp.. saya suka. letak banyak2 sayur macam peria, timun n lada hijau. yahoooo... sukaaaaa.. then buat gulai lemak bayam, lepas tu ma buat ikan bakar oulak. yahooooo.. kegembiraan berganda2. lepas makan, lepak2 kejap, picit2 bahu ma. cian ma sakit bahu lenguh2. hehehehe... pukul 1pm, balik rumah. nak mengerjakan kucing2 pulak. haiyarkkkkk... anyway... gitu le ceritanya. entry bergambar nanti ye. tungguuuuuu...

2 comments:

Ummi said...

dah lama tak menjenguk kat sini, kenapa datang ipoh tak bagitahu kalau tak boleh singah rumah akak

saya said...

ha.ahh ye... takpe2.. banyak lagi masa di masa hadapan...