mari mencari....

Google
 

Tuesday, April 10, 2012

lamanya..

dah mula dahhhh... dah mula dah kama tak menulis. alahai...macam2 je urusan, tapi takpe la kan. so hari ni nak tulis sikit je. sebenarnya... sah seminggu dah tak memasak, sebabnya......dapor rosak. boleh? hahahahaha... so hari ni le baru nak berasap dapor tu. dirasmikan dengan masak bubur pisang, sambal sardin dan sup ayam. itu je la. tak seronoknya la jangkamasa seminggu tu asyik la makan kedai je. sampai taktau nak order apa dah. jemu!!!!!! sehari dua seronok le, dah lama2 tu perpinau gak mata. so, itu je la nak bagitau. heheheheheheee.....

3 comments:

Mince4AM said...

Dah beransur-ansur dapat sindromlah tu agaknya... saya dan kawan2 dah lama dapat sindrom ni... apa lagi orang baru melayar bahtera, banyak urusan dan onak perlu dihadapi dahulu. Selamat berjaya.. Moga semuanya berjalan lancar..amin ya Rabbal alamin

KucingMalaysia said...

semoga kehidupan back to normal,
saya pun rasa lagi seronok memasak dari meng"order" =)

saya said...

mince--sindrom apakah itu???
Ibukm--tu la..kdg msk sndri yg simple2 telor grg pon sedap...