mari mencari....

Google
 

Tuesday, May 29, 2012

borak gelak #2...

Oby : Bek, oby nak pegi johor la..
Obek : .......
Oby : Bek dengar tak, oby nak pegi johor.
Obek : Nak buat apa pi johor?
Oby : Nak beli baju.
Obek : Hamboiiii, jauhnya nak beli baju sampai ke johor tu nak buat apa?
Oby : Mana lak jauhnya..kan kat kl je
Obek : Nak pi mana sebenarnya ni?
Oby : Ehhhh..nak pi sogo lah. sorry2, salah sebut. hehehehee....
Obek : Tu la.. berangan je. dah-dah, takyah beli baju, dok rumah.
Oby : uwaaaaaaaaa......
~~
hehehhee..kepala otak entah pikir hapa2 selalu je salah sebut benda. nak pegi sogo jadi johor pulak. haru-haruan....

2 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

banyak fikir apa sampai tersasul tu kak ?? :)

meowwmania said...

rindu kat kite lettew :D