mari mencari....

Google
 

Saturday, May 12, 2012

it's weekend...

hello..
sekejap je dah weekend. huhuhuhuuu..pejam celik pejam celik dah hari sabtu. so, apa perancangan anda semua untuk weekend ni? kalo takde apa plan dok je la rumah, lepak2 makan tido pon bagus juga. kasi rehat badan so esok isnin keja takde la merungut penat la apa la kan. hehehehehee..motibasikan diri anda.
*pppppppppp*p
so..hari ni pagi lagi obek dah keluar. kena pi keja kat ulu yam katanya. saya tak pernah pergi ulu yam, lalu2 gitu je ada la. hope balik cepat. sebelum obek pergi tadi dia dah belikan saya nasi lemak dan kuih2 untuk makan. hehehhee..tapi saya macam takde selera lak nak makan. tunggu la dulu, maybe tengahari sikit kang baru makan. saya basuh seluar hari ni. huishhh...semua seluar jeans, seluar poket2 yang tebal tu saya basuh. macam nak patah pinggang saya membasuh jeans2 tu. berat!!!! ayoyoyoooo...mintak tolong nezha untuk tolong perah dia tak mau tolong. duduk je tepi pintu bilik air tu tengok saya. sungguhntak membantu lansung mamat tu. kenapa la tak beli je mesin basuh kan senang hidop. entah la ya. obek banyak kali nak belikan mesin basuh. saya yang taknak. entah. sebab rasa macam tak penting je. huhuhuu...alaa..lagipon basuh baju sikit je. yang nak basuh berat2 tu jarang sekali. cadar pon saya basuh guna tangan. kalo yang jenis fitted tu le. kalo dah yang dengan selimut tebal tu hantar dobi je udah. sementara berdua ni takoe la basuh tangan, anggap je la exercise. kot2 esok lusa dah beramai2 baru le guna mesin ye tak? bila tahun le nak beramai2 tu kan. opsss..isu sensitif. anyway...saya mintah obek belikan oven instead of washing machine. kononnya senang nak masak kek bagai. walopon hasilnya nan hado. dah kata tangan beku, masak kuih selalu tak menjadi. hahahahahaa..eh, tapi takpe la kan. kalo selalu mencuba lama2 mesti menjadi, ye tak? habis tu, bila nak dapat oven tu? entah le bila. esok dah dibelikan tapi tak guna kang kena tiaw pulak. hahahahahahahhh....
**
mmmm..lagi apa nak cerita ni. weekdays macam biasa la. takde apa yang menarik. rutin

1 comment:

meowwmania said...

hohh kalau saya antara mesin basuh dgn avon dah tentulah mesin basuh pilihan saya huhuu...

mana gmbr nezha?? lama tak nampak gmbr budak busuk tuh