mari mencari....

Google
 

Friday, May 18, 2012

sekejap je dah jumaat...

hello...
sekejap je pejamcelik dah tiba hari jumaat. cepat betul masa berlalu. mmmm...apa nak cerita hari ni ye? owh...cerita hari rabu ke khamis ha yang hujan angin ribut kuat sangat tu? masa tu saya tengah tidur. tetiba terjaga sebab dengar bunyi angin kuat sangat. takutnya. terus bangun dan check2 rumah. dah kata penakot hujan, harus le saya tawaf serumah serba tak kena semuanya. mana nak mengenangkan bebudak kat luar tu lagi. kesian. angin n hujan mmg terlalu kuat. kuyup le tu. huhuhuuuu... masa tu dalam lebih kurang pukul 4.30am rasanya. oleh kerana itu, saya dah tak boleh tidor pulak. aduhhhh....letih.
**
the next day, tengok luar habis banyak juga pokok2, ranting le apa benda berterbangan. mmmm..cuaca dunia tak boleh dijangka.
**
nezha macam biasa la. makan tido je keje dia. sekarang dia macam tak sihat sikit rasanya. ada bersin2 achumm2 gitu. heheheheheee.. sian dia. hope cepat sembuh hendaknya. malam tadi dok borak2 dengan kawan lama. memang lama dah jumpa cuma selalu berhubung trough sms n call je. anyway....borak pasal benda biasa je la tapi yang paling best is dengar dia telah mengorder kereta baru..honda accord. umanghaiii....haibat beno tu. huhuhuuuu...lately ni ramai pulak yang tukar kereta baru. baca dalam blog pon ramai yang tukar. tukar pulak bukan kecik2 kereta, semua order kereta besar n mahal belaka. wahwahwahhhh.... best la. takpe la. mungkin dah rezeki dia. saya takpe la. tetapsetia dengan kereta kontot saya tu. kecik dan comel macam puannya. echewahhhh.... saja menyakat obek, cakap kat dia pasal kawan saya tu tukar kereta, then saya cakap saya pon nak jugak. terus je buat2 pengsan. benci tau. takde memotivasi lansung. uwwaaaaa... tak kira, nak jugak! nak jugakkkk!!! sambil nangis guling2 macam dalam filem hindustan. hehehehee.. takde la.lawak je. rezeki memasing le tu. dapat tumpang naik kereta besar orang pon jadi la. huhuhuuuu..
**
obek kata kalao tak malam ni, esok pepagi nak balik kampung johor. wohooooo... lama dah tak balik kampung johor. nak menu apa ye? senarai harus panjang...hahahaha..dasar tau nak makan je. eh..saya rajin la tolong mil masak,bukan dok depan tengok tv je. huhuhuu... tapi sian nezha kena tinggal rumah. takpe la. dok je la rumah, saya siapkan semua makanan, air, tempt uk2 segala. jangan buat perangai nak 'melepas' merata ye. kalo ada nanti, tau le nasib. cubit dia....
**
ok la.. rasanya tu je nk tulis. takde isea. sekadar update blog je. nanti sambung lagi. have a nice weekend!!!!!

1 comment:

meowwmania said...

haaa..boleh la singgah Kluang carik asam pedas ikan sungai tuh ;)


cian Nezha kena tinggal hehe..jgn noti yer Nezha busukkk