mari mencari....

Google
 

Tuesday, August 14, 2012

neji masa kecik, masa besar...

neji.... gambar masa kecik kenot dengan gambar terbaru..tadi amik. mmmm...dah besar panjang. dah jadi bapak budak pon agaknya. huhuhuuu...sapa sangka budak kecik yang mengeow2 bagai nak rak dari tengahari cari cari tak jumpa2, membawa ke petang senja hujan selebat2 alam...sambong ke malam...mengeow tak henti2. habis dah segala longkang saya menyusup masuk punya la mencari tuan punya suara. last2 pukul 4 pagi masa tu obek baru balik dari outstation kelantan singgah hantar barang, baru saya jumpa budak ni. dok bawah pokok menjerit2. saya datang je dekat terus lari pelok panjat saya. drama sungguh la. entah anak siapa. kesian dia kesejukan. pelok2 basah tu saya bawak balik rumah, keringkan, bagi makan minum. perghh...macam orang kebuluran. memang kebulor pon kan seharian dia menjerit. kesian dia. sejak tu...dia tinggal dengan saya la. manja boleh tahan tapi dia jenis independant. dia bebas pegi mana dia suka nanti petang senja balik rumah, tido kat rumah. macam saya cakap, dia the best pak guard rumah saya. hehehhee... sekarang dah sakit. kesian dia...  harap cepat sihat ye busuk....penakot makan ubat tuhan je yang tau. bersilat berkungfu okehh..sabor je la.

2 comments:

meowwmania said...

alahai comelnya Neji...beruntung jumpa dgn org yg prihatin

Neji da kuar wad yer....cepat sembuh yer sayang, jgn ngelat makan ubat taw! sayanggggggg dia!!

Misz Pinkie Winkie said...

alolo..garangnya muker neji..dah macam musang pon ada...tapie badan dia.mmg sedap kalo pelokk