mari mencari....

Google
 

Tuesday, September 25, 2012

dapat duit palsu!!!...

heiiii...ini memang mendatangkan kemarahan sungguh! sakit hati okeh. tapi bukan saya la...obek yang dapat. hehehehee... entah le dapat kat mana, balik rumah nak kira duit sekali tengok eh..apsal yang satu ni lain macam je. serupa tapi tak sama. haa...sudah. mula2obek cakap saya tak percaya, saya kata duit betul cuma macam dah lusuh kaler dah pudar. sekali tengok kat cahaya, ada pulak line yang yang kat tengah tu kan. so, saya pelik le. tapi bila perati memang sah le duit pelesuuuu..kertasnya nipis, kecik beberap micro mm dari duit asal. kalernya agak pudar. puiiii...memang dasar penipu betol la. agaknya ni le duit 'black money' yang orang dok hebok suatu masa hari tu. duitkan cepat bergerak. tuptup....dapat sekeping kat kitaorang. 50 hengget pulak tu! kalo singgit boleh le lagi buat tak kisah. haaa..ni sekarang camne? rugi woo dah tak boleh guna dah. tak berani saya nak guna. nak bagi kat orang kedai? huii..tak pasal2 je menipu orang kedai. kesian orang. alahaii...kita je yang kesian kat orang, tapi orang tak kesian pon kat kita. huhuhuuumasok je la tabong nezha jawabnya. hahahahahaa..mamat tu bukan reti guna duit pong. saya simpankan, hujung2 saya jugak yang korek balik---on his behalf le. hahahaha..taknak ngaku guna duit nezha. so, pada semua, berhati2 la. ni obek la ni jenis nak cepat je. orang bagi duit tu cuba kira betol2 satu per satu, so takde la rugi macam ni. tensen makcik!!!! hoi badigol penipu umat buat duit palsu, awas ko ye kalo kena tangkap! guwa ikat lu tengah highway kasi lori gelek baikkkk punya!

4 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

bukan rezeki awaklah tu.. sabar ye

meowwmania said...

kalo rajin bagi kat mana2 bank, nnti dorang akan buat report

jgn la bg kat nezha sian nezha hehe

Irfa said...

mana gambarnya?

Misz Pinkie Winkie said...

bahaya nie...ckp ngan obek lenkali hati-hati..sib baek dapat bini yg prihatin..chewahh :)