mari mencari....

Google
 

Monday, September 3, 2012

demam+batuk+selsema=complete package!...

haaaa....
sudah terkena jangkitan demam, batuk n selsema. start kena jumaat lepas. memula biasa la, sakit tekak je. ingatkan biasa je sebab asyik minum sejuk je. sekali sudah achumm...achumm...da...haa...memula sikit je, sekali malam tu terus tak boleh tido, hidong tersumbat, dengan hingus meleleh..ya tuhan..seksa betol. memang tak boleh tidor lansong. serba tak kena. pastu terus le demam, pastu batok. pergi klinik, amik ubat sebeban. huhuhuhuuu.. sekarang demam dah kebah, selsema masih ada tapi batok pulak bermaharajalela sungguh. batok yang jenis kering pulak tu. takde kahak. tapi bila batok macam nak tercabot tekak ni. perit. sakit. ubat batok sebotol dah habis. malam tadi pi beli lagi sebotol. ma suruh minum air suam letak madu n perah beberapa titis limau. hui...sedap. tapi lepas tu bertambah kuat batok. macam nak terkencing dah everytime batok. hahahaha.. tak senonoh betol. now tengah melayan tekak la. asyik kung kang kung kang batok memekak. bab perit tekak tu yang sakit sangat. huhuhuuu...semoga cepat sihat hendaknya ye. nezha pon dah tak terlayan. mdia datang suruh garu saya dah tak larat. huhuhuu..sian dia. obek le jadi mangsa kena jadi tukang garu baru. hehehee..lama2 obek pon lari everytime nezha datang dekat suruh garu. hahahahaha..macam2 perangai. ok..nak layan tekak lagi ni. huhuhuuu..sakitnyaaa..batokk...tolonggggggg..

1 comment:

Mince4AM said...

saya,
saya doakan semoga cepat sembuh. sentiasa berbahagia bersama orang tersayang dan kucing... tryla minum air asam jawa tadah air embun sekali