mari mencari....

Google
 

Friday, September 7, 2012

selamat berhujung minggu...

  hello..
lama baru nak sambung menulis. hehehehee...batuk dah berkurangan. syukur alhamdulillah. dah boleh curi2 minum ais. sikitttttt je. melepaskan teringin sejuk tu. tapi ice cream belum berani lagi. ahaksss... anyway, sekejapan je dah jumaat. esok sabtu ahad. ada yang berkerja hari sabtu, ada yang nak buat open house sempena raya, ada yang pi kenduri kawen, ada yang nak pi servis kereta..macam2 la agenda korang kan. saya taktau lagi. balik rumah ma le tu. apa lagi. rindu kat ma. echewahhh..walhal tiap weekend balik kan. ngada lebih.
**
ok..nak cerita apa ye. mmm..nezha tak kawan saya semalam. sebab saya bagi ubat kutu, korek telinga dan sebagainya. maka dia sudah hot n spicy dengan saya. nampak saya je lari. nyorok celah sofa. huiii....sedih saya tau bila dia tak kawan saya. nyampah!! bukannya kita mendera dia, kita ni nak bagi dia elok hensem sikit. habis takkan nak biar gitu je. tak paham lak dia. hahahahaa..nasib le, suka ke tak suka ke memang itu rutin awak. padan muka. sapa suruh comot. lama gak dia tak kawan saya. saya panggil dia diam je. saya acah2 pakai baju buat2 nak keluar pon dia tak layan dowhh..dia jeling je. huii...keras hati betol. obek balik malam baru le nak kawan obek. ngadu le gamaknya tu. chehhh...tak heran..pi la sana..
**
ok la..saja je tulis sikit. sayang semua. take care..agak2 dah puas beraya tu bawak2 le puasa pulak. ganti yang wajib dulu kendian sunat..wasallam.

No comments: