mari mencari....

Google
 

Thursday, October 11, 2012

sakit gusi ke sakit gigi?...

hello...
dah 2-3 hari ni gigi tak sedap. selama ni gigi adalah sedap. tapi entah terletak perisa apa terus gigi jadi tak sedap. hahahahaha...apa la saya membebel nih. aduhaiiii...memula gigi rasa ngilu2, pastu macam sakit sikit. pastu gusi lak rasa sakit. now, s sakit gigi gusi cam ni baru tau nikmat makan dah takde. hehehehehehhh...
*
tu gambar nezha lepak2. tompok2 bulu gugur masih ada. bukan setempat. hari ni kat sini, sapu ubat elok. esok jadi kat sana lak. bersilih ganti. so, saya susah hati. dah beli ubat tambahan, sapu kat tempat tu. so, bila sapu saya akan pakaikan dia collar untuk semalaman. ye la...takot dia jilat ubat tu. walopon situ tulis takpe kucing jilat tapi saya still takot. jadi, bila dia guna collar tu..dia jadi naik hangin. hehehehe...marah2, merajuk, tendang sana sini. protest habis! arghhh...saya keraskan hati je la. kalo ikut hati sayang sangt tu apa pon tak boleh jadi nanti. bukan nak seksa dia, demi kesihatan dan kebaikan dia juga. yang si elly pulak bila dia tengok nezha guna e-collar tu, lagi nak menghanjing nezha. pegi dekat2 dan ketok2 e-collar member. apa lagi. mengamok tahap dewata la si nezha. hahahaha...saya jadi pengadil. lantak la korang nak bergusti pon.
++
obek macam biasa. busy je memanjang. projek ada yang kena sabotaj. hehehehe..macam2 manusia ni. tak boleh tengok orang senang sikit. busuk hati tu wujud segar dalam diri. terima kasih je la. kesususahan yang korang hadiahkan pada kami sekarang, bakal menjadi kesenangan pada kami di masa hadapan. walopon nak redha, tapi bengang tetap le ada. gila ke apa kalo orang buat kita tak bengang. tapi sabarkan je la diri. kepada manusia keturunan monyet yang sakit ati tu...bertaubat la sebelom mendapat balasan nanti. haiyokkk...tak tauuu...berani ke nak jumpa obek minta maaf depan2 dan mengaku salah? hahahahahaa... pikir sendiri e.
**
apa lagi nak cerita. cerita sakit gusi udah, cerita nezha dan elly sudah, cerita obek pon udah... mmm..rindu kat ma. huiiii..sapa yang tak rindu kat ma sendiri kan. tu mesti hilang akal tu. tapi ye la..masing2 ada alasan tersendiri. saya rindu je. heheheheheeee...ok la. nanti sambong lagi. sakit gusi ni nak makan hapa oiiiiii....dang fasa gusi bengkak. best tak? mesti la best....kalo korang tak caya, cuba try test gusi bengkak rasa apa. syahdu wooo..huhuhu..nangis takde kuar ayer mata. nak katup mulut pon sakit. hishh...gigi belah bawah belah kanan yang hujunggggggg sekali. dah tua2 ni baru le macam nak tumbuh gigi pulak. so, gusi sakit bengkak. nak makan pon tak sedap. perit rasanya. baru tau camne rasa seksa bila nikmat makan ditarik. tu la..lain kali kalo makan sedap ke tak sedap jangan komplen banyak. makan je. bila dah kens

2 comments:

Uncle Lee said...

Hi, sorry read about your gigi ta'sedap. Hope you feeling better today.
Try drinking Chinese or Japanese green tea....might help.
I suka tu kuching, looks cute.
You keep well, simpan satu lagu dalam hati.
Lee.

Dearie Pearls said...

sakit gusi, sakit gigi? gua rasa tu nak tumbuh gigi ke tu babe?

memang payah ya amat kalau sakit gigi/gusi.. derita hooo.. hahaha..

semua makan jadik tak sedap je..
pas ni kena makan je xleh nak komplen2.. heeeeeeeee