mari mencari....

Google
 

Monday, October 22, 2012

nezha pi klinik lagi...

hello...
lama tak menulis. takde apa yang nak diceritakan. semuanya biasa2 aje. weekend balik rumah ma la, apa lagi. sunday morning pi melawat kubir arwah opah. hehehehehee...sesambil melawat kubur yang lain. cantik. ma siap tanam pokok bunga kat area perkuburan tu. huhuhuuu... biarlah..bagi cantik kawasan. jawatankuasa penjaga kubur pon ok je bagi.  bertolak awal pagi dalam pukul 8am. sebelom bertolak, breakfast nasi lemak dulu. beli punya. hehehehe...tak best lah. tapi boleh la untuk mengalas perot. on the way back, singgah mekdi. sebab ma nak sundae cone. hullamakkk....bukan main haibat mem tu. hahahahaha...teringin katanya. layan je la. saya pon tumpang sekaki le makan ice cream tu. huhuhuuu... petang tu hujan selebat2 alam. huiii...ngeri. saya ni dah le penakot hujan. owhh..mula la terbayangkan budak dua beradik tu entah apa yg dibuat kat rumah. bercekau dah tentu. belasah la. malam tu saya pon balik rumah. buka2 pintu...cek semua..okeh. semua behave. bagus2... macam ni la baru bertambah sayang. chewahhhh...
**
hari ni bawak acha pi klinik. selagi bulunya tak elok  selagi tu le. tadi timbang berat turun. owhh...sedih saya. kenapa ye? dia stress agaknya.  tapi saya tengok dia makan ok je. entah la. susah hati saya dibuatnya. kali ni ubat bertambah. siap ubat pil biji lagi. alamakkk..jenuh le nak bagi mamat tu makan ubat. sure bersilat kuntau baru lepas ni.  camne pon kena gak paksa makan ubat. untuk kebaikan. huhuhuuu... lagi 2 minggu next appointment. lanlak le ko nezha kalo tak elo, doktor kata nak masokkan dalam guni pastu cubit2. baik kau elok cepat nezha, kalo tak kena le nanti. hahahahahahaa...
**
hari ni tak masak. beli kat pasar malam je. beli nasi lemak, jagung rebus dan apam balik. ok la tu kan. tu pon tak habis. huiii...kalo kata nezha turun berat badan efek ke saya boleh le jugak. hehehehe...aghhh..manusia ni tak pernah puas. kejap nak kurus. kejap nak gemok. macam2 perangai.
**
ok la...tunggu obek ni. love you so much!!!!!

2 comments:

sesemut said...

memang macam tu ker diorg? kalau kena kutu akan loose weight? takat bulu gugur tu boleh tahan lagi , ni loose weight.
nezha jadi kaki tido x?
ke mamai dek ubat

saya said...

Hani---entah la..coz before this tak pernah kena kutu. maybe dia stress or whatever tu yg sampai loose weight. but. somehow, im still worried about him. since makan new medication, memang jadi kuat tido dia tu.