mari mencari....

Google
 

Thursday, December 6, 2012

jatuh meja...


hello....
hehehehee...ada la satu cerita. semalam nezha tidor atas meja. dia memang selalu tidor atas meja makan tu.  entah apa yang syok sangat tido atas tu tak tau la. tapi itu memang port dia la hari2, selain dari atas kerusi plastik fav dia tu. nak dijadi cerita, semalam saya tengah tengok tv. nezha tido atas meja, elly tido kat celah mana ntah. nezha tido lena bebenor, sampai berdengkor2. amboiii...sekali, tau2 bedebub!!!!! terkejut saya rupanya dia jatuh meja! hahahahahahaa.... sakit perot saya gelak. tapi kesian pon ada. cepat2 saya dokong dia. wahhh..dia punya jantung, punya kuat degup2. hehehehe...dia kan tengah tido tu terjatuh. terpinga2 je dia tak tentu arah. saya rasa time dia menggeliat tu le dia bedebub tu. hahahahaa..tu la suka tido hujung2 meja. tu le jadinya. macam dalam gambar tu. tu kira dah ke tengah habis dah tu. kadang sampai terjuntai2 tangan punya ke tepinya dia tido. lama juga saya tenangkan dia. urut2, usap2 dia. alolololooo...sian dia. lama dia debar2. hehehehehe...so, pengajaran untuk dia. ingatkan dah insaf. nan hadoooo!!!! lepas je reda tu, elok je panjat lagi meja sambong tidor. chehh!!! terok punya budak. dah jadi satu keje saya nak monitor dia tido. nak kena tolak2 dia ke tengah meja. hadoihhh...kerja tambahan sungguh.  nezha... nezha..so notty!  elly takde hal..suka tengok tv lak mamat tu. tu cerita lain kali. hehehehehee...sayang semua. obek, i love you!!!!




3 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Nezha, Nezha, takdo kojo cari kojo ! ehehee

meowwmania said...

hehehe...cian nezha

next time kena letak tilam kat bawah meja tuh :D

Misz Pinkie Winkie said...

ahhaha..mestie lawak giler.
nezha..nezha....cubit idong kang!